המשטרה חושדת כי מפעיל המנוף היה תחת השפעה של סמים בעת עבודתו. אמש עם מעצרו של החשוד בחיפוש שבוצע על גופו נמצאו סמים ועלה חשד כי החזיק ועשה שימוש בסמים במסגרת עבודתו זאת בניגוד לחוק. הבוקר (שני) הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו כחשוד בגרימת מוות ברשלנות של נטע רוטמן בת ה-52, וכן החזקת סם ושימוש בסם. מעצרו הוארך היום בשלושה ימים. 



כזכור, רוטמן נהרגה אתמול מפגיעת מנוף שקרס ופגע ברכבה במתחם מסחרי ברחוב הצומת פינת דרך השרון בכפר סבא. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותה בזירת האירוע. מפעיל המנוף, תושב בנימינה כבן 60, ממונה בטיחות אחראי ואחראי האתר עוכבו שלושתם לחקירה על ידי המשטרה.



סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אסי דבילנסקי שהגיע מהראשונים לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב מעוך ועל הכביש את חלקי המנוף שפגעו ברכב. מחוץ לרכב שכבה אישה כבת 40 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה בשטח".



יו"ר שדולת הבטיחות בכנסת, ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), אמר על קריסת המנוף: "רק בשבוע שעבר קיימנו דיון חירום והתרענו בכנסת שאסון כזה עלול לקרות במרחק של ימים. לצערי איש לא הקשיב וגם בתקציב המדינה הקרוב הממשלה לא מתייחסת לכך ברצינות. כנראה שחיי הנפגעים לא חשובים לה מספיק כדי לשנות".