טרגדיה בתל אביב: פעוט כבן עשרה חודשים הושכב לישון בפעוטון בו שהה ברחוב פינסקר ומסיבה שטרם ידועה, לא התעורר. הוא פונה לבית החולים לילדים "דנה" בעיר, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו במקום. מבדיקות ראשונות, לפעוט לא היה רקע של מחלות קודמות. הגננת בפעוטון עוכבה לחקירה לבירור נסיבות האירוע.

בשבוע שעבר אירעו שתי טרגדיות דומות בתוך שעות. תינוק כבן שמונה חודשים פונה מפעוטון ברחוב שמעון ברנפלד בתל אביב כשהוא במצב אנוש לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. שעות קודם לכן התקבל דיווח על פעוטה כבת שמונה חודשים שנמצאה ללא רוח חיים על ידי מטפלת בדירתה בדרום ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. בשני המקרים הגיעו שוטרים לזירה ופתחו בחקירת הנסיבות אולם נראה כי לפי כיוון החקירה המרכזי, מדובר ברצף אירועים של מוות בעריסה, זאת לאחר שבדיקה של צוות מד"א שהגיע לשתי הזירות שללה חשד למקרה אלימות.
 
במקרה הראשון בירושלים, סמוך לשעה 13:30, נתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א ובמוקד 100 של המשטרה אודות פעוטה שנמצאה על ידי מטפלת במעון משפחתי כשהיא ללא רוח חיים. צוותים של מד"א ושוטרים שהגיעו לדירה בדרום ירושלים נאלצו לקבוע את מותה של הפעוטה ולדירה הוזעקו צוותים של המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה שפתחו בחקירה, במהלכה נגבתה עדות מהמטפלת ולאור ממצאי הבדיקה הרפואית עולה כי ככל הנראה לא מדובר באירוע פלילי.
 
מאוחר יותר, סמוך לשעה 17:30, נתקבל דיווח ממטפלת בפעוטון ברחוב ברנפלד בתל אביב אודות פעוט כבן 8 חודשים שפונה מהפעוטון במצב אנוש לבית החולים איכילוב בתל אביב. בבית החולים נאלצו כאמור הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט.

חוקרי משטרה הוזעקו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע ובשלב הראשוני עולה כי גם במקרה זה הושכב הפעוט לישון אולם לאחר שינה ממושכת לא התעורר. גם צוותים של מד"א שהגיעו לפעוטון ופינו את הפעוט לבית החולים ערכו מספר בדיקות רפואיות ששללו לדבריהם את החשד לגורם פלילי שמעורב במותו של הפעוט. "לא נמצאו סימני אלימות בשני המקרים", נמסר. צוות הגן בתל אביב נלקח לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות.