איך זה להיות אדם שסובל מכובד משקל במדינת ישראל? הראפר הישראלי איתי לוקץ' סיפר הבוקר (ראשון) ב-103FM על מקרה שחווה, כשנהג מונית סירב להכניסו למונית מחשש שיהרוס לו את הריפוד: "זה קורה כל הזמן לצערי, מרבים לשאול אותי למה אני שמן ואומרים לי לסגור את הפה ולשתות מים, או מספרים על אנשים שעשו דיאטה. אמש קרה לי מקרה מביך כשנהג המונית אמר לי שהוא לא מוכן שאכנס מחשש שאהרוס לו את הריפוד. ישר הוצאתי את המצלמה וביקשתי שיחזור על הדברים שאמר, כדי שאוכל לתעד והוא התחמק ונמלט מהמקום". 



הוא הוסיף: "פניתי לחברת GETT וסיפרתי להם על האירוע ואמרתי להם שעליהם לקחת אחריות עליו. הם התנצלו בפניי אך מכיוון שזו תופעה חוזרת זה לא מספיק לי. שישלחו מייל לנהגים שלהם וידגישו את המקרה, שיבצעו הכשרות, שימצאו את הדרכים לא לפגוע ברגשות של אנשים".

"זה קורה לא רק אצל נהגי המוניות", הדגיש. "קרה לי גם מקרה בו ישבתי במסעדה והזמנתי קינוח להנאתי. המלצר ניגש אליי ואמר לי שאני לא צריך להזמין את הקינוח הזה. זה נורא ואיום וגורם לי בעיקר לעצבים. מדובר בטיפשות של אנשים ולא יותר מזה. בפוסט שרשמתי חשפתי את שמו של הנהג כדי שאנשים יזהרו ממנו. תארו לכם שאותו נהג היה בוחר לא להעלות אדם מעדה אחרת או מדת אחרת. הוא טען שאני יהרוס לו את הריפוד כי אני שמן, מזל שהוא לא טען שאני אגמור לו את כל האוויר במונית. אחד השירים שלי עם טונה בשם 'יום קיץ' דן בדיוק בסוגיה הזו של נהגי המוניות". 
עריכה: איתמר זיגלמן