מקורביה של השופטת רונית פוזננסקי כץ הגיבו הערב (שני) לדיווחים האחרונים בנוגע לצעדיה הבאים בעקבות פרשת המסרונים שהיא נמצאת במרכזה. על פי "חדשות עשר" מקורביה טענו כי "השופטת התבקשה להגיע מחופשה ארוכה שנטלה במהלך חודש אבל על אסון כבד במשפחתה ונאלצה לתאם את מועדי הדיונים ממכשיר הטלפון הנייד שלה ללא עוזר משפטי, מתמחה או מזכירות".



"לשופטת אין מה להסתיר ויש לקרוא את מכלול ההתכתבות כדי להבין את התמונה לאשורה", הוסיפו, "בין המשטרה לבין הרשות לניירות ערך היו דעות שונות ונציג הרשות התייחס אליהן. המתווה הוא הדברים שאמרה השופטת בפרוטוקול כי על החוקרים למצות את החקירה בכל הנוגע לפעולות בנות שיבוש וככל שכך אף לשקול שחרור בתחנה. חשוב עד מאוד לשמור על טוהר המידות של השופטים ואולם - על אף הניסוח הבלתי מוצלח - בהתנהגותה לא חרגה השופטת מטוהר זה".



בדיווח ב"החדשות" הובא כי השופטת לא מתכוונת להתפטר. גורם משפטי בכיר מאוד המקורב אליה אמר ש"זאת מערכת תובענית שלא נותנת לשופטיה תנאים מינימליים. אין לשופטת מזכירה, אין לה עוזר משפטי, כשביקשה קלדנית צעקו עליה, את כל התיאומים היא נאלצת לעשות בעצמה עם הטלפון שלה. מאמש יש התנפלות של השופטת, מזמנים אותה מהרגע להרגע לנציב, לא מאפשרים לה להתכונן, דורשים מהנציב החלטה מהיום להיום. שרת המשפטים כבר מודיעה שתתחיל בתהליך הדחה וקובעים כבר מועד לכינוס הוועדה לבחירת שופטים לצורך הדחה. מתנפלים עם סכינים שלופות על עובדת מצטיינת ומוערכת".