נציגו של ערן שחם שביט, עורך הדין עודד סבוראי, התייחס היום (שלישי) בראיון לגל"צ להאשמות כלפי חוקר הרשות לניירות ערך שהתכתב עם השופטת רונית פוננזסקי-כץ על הארכת מעצרם של עצורי פרשת בזק. "הוא נחקר חקירה משמעתית בנציבות שירות המדינה", אמר, "הוא עבר עם החוקרים על כל תכתובות הוואטסאפ שלו עם השופטת החל מהרגע שהתחיל לטפל כחוקר בפרשת בזק הראשונה, שטופלה על ידי הרשות לניירות ערך, ביוני 2018. הוא עבר על כל תקשורת הוואטסאפ והן נושאות אופי לוגיסטי עד ההתכתבות האחרונה. הסיבה להתכתבות הייתה בגלל שלשופטת לא היה כוח עזר והדרך היחידה לתקשר הייתה באמצעות הוואטסאפ". 



"כשהתכתבות נחשפה הרושם שנוצר הוא שסגורים ימי מעצר על גבם של חשודים", הוסיף עו"ד סבוראי, "ביום ראשון היא זימנה את החוקרים כולם לדיון בטרם הדיון הפומבי ושחם שביט חיכה עד שהצוות של להב 433 יגיע. במהלך ההמתנה הוא השתובב עם השופטת על מה שהיא צפויה לשמוע עוד דקות ספורות בלשכתה, שלמרבה השמחה היא עומדת לשמוע שהצוות הגיע למסקנה שנכון יהיה לשחרר למחרת שניים מהחשודים".



עו"ד סבוראי המשיך ואמר כי "שחם שביט אומר שהוא לא עשה שום דבר לא ראוי הוא רק עדכן את השופטת על מה שהיא הייתה שומעת כמה דקות לאחר מכן על ידי צוות להב 433 ולכן גם המליץ לה להיראות מופתעת, כי לא היה לו נעים מהחוקרים שהוא גילה לשופטת. הוא לא עשה שום דבר שמחייב איזושהי פעולה לתפיסתו. דווקא ערן שחם שביט ברגישות רבה ניסה לדאוג לחשודים לא נפל פגם בהתנהלות שלו הוא פעל בצורה מקצועית וישרה, ערכית ומצפונית".