אשת הטלוויזיה שירה מרגלית, שכיהנה כמשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 "רשת", תקפה הבוקר (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהעלה אמש פוסט מרגש בו נפרד מכלבת המשפחה קאיה, שמתה אתמול. מרגלית, בתו של העיתונאי דן מרגלית, הגיבה בטוויטר לציוץ של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו שכתב: "צריך גם להיות הוגנים ולהעריך את משפחת נתניהו על אימוצה של קיה ועל שהציבו מודל נכון לטיפול בבעלי חיים.  צריך גם להעריך את המאמצים שהשקיעו אבנר ויאיר בשבועות האחרונים להצלת חייה. הם השקיעו ימים ולילות במרפאות שונות ברחבי הארץ. צריך גם לבקר כשצריך ולהעריך כשצריך". 



מרגלית תקפה בתגובה: "טוב אבי בוא נירגע עם ההשתפכויות על קאיה הכלבה . עצוב לאבד כלב, זה ענין משפחתי ולא לאומי . שביבי ייגש להיחקר במקום לכתוב לנו פוסט על הכלבה שלו. תהיה נשמתה צרורה וכו".



קאיה, הכלבה של משפחת נתניהו, שעלתה לכותרות בחודשים האחרונים, מתה אתמול בגיל 13. כך הודיע אבנר נתניהו באינסטגרם, שם צירף תמונה שלה וכתב: "תודה על שהיית הכלבה הכי טובה שיכולנו לבקש. 11.04.05-26.02.18".



ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם גם פוסט בפייסבוק, בו נפרד מהכלבה: "קאיה האהובה שלנו איננה. לפני חודשיים קאיה התמוטטה בעקבות פריצת דיסק בצווארה ששיתקה אותה. היא עברה שני ניתוחים קשים בניסיון לאפשר לה לחזור לעמוד על רגליה. אחרי טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן שלא צלחו, שלשום באנו כולנו - רעייתי שרה, יאיר ואבנר - להיפרד ממנה".

 
"כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו. למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה. בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים – ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה".
"קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. קאיה הייתה חלק ממשפחתנו. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד" הוסיף.