עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, עושה ככל הנראה ניקיון יסודי בכל הקשור למעשיו בעבר, אשר חלקם הגדול גם עובר כמובן על החוק. במסגרת מתן עדות כעד מדינה בפרשת הצוללות, חשף גנור בפני חוקרי היחידה למאבק בפשיעה כלכלית (יאלכ) בלהב 433 במשטרה כי במהלך שנת 2015 היה נתון בקשרים לא ראויים עם שוטר מתחנת חדרה ובמהלכן הלווה לשוטר אלפי שקלים כל עוד זה מכהן בתפקיד ציבורי.



בשלב זה לא ידוע מה הייתה התמורה שקיבל גנור מאותו שוטר, אולם בחודש שעבר נחקר השוטר, שבינתיים פרש מהשירות במחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות בחשד לעבירות על טוהר המידות והפרת אמונים במסגרת היותו שוטר.



מי שהגיש את התלונה הייתה משטרת ישראל, שהעבירה את חלק מעדותו של גנור במסגרת עד המדינה לבחינת חקירת מח"ש, שכעת חוקרים את נסיבות האירועים וטרם התקבלה החלטה בעניין החקירה האמורה. כזכור, גנור נחשב לעד המדינה המשמעותי ביותר בפרשת הצוללות (תיק 3000), ונחשב לאחד האנשים שהיו חלק מהעסקה המפוקפקת עם חברת הענק הגרמנית טיסנקרופ. קשריו הענפים עם צמרת המדינה, עם חיל הים ועם דוד שמרון, עזרו לו להיות מאנשי המפתח בפרשה. גנור מרצה עונש מאסר של שנה, וישלם כ-10 מיליון שקלים.