ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר מחר (שישי) בשעה שמונה בבוקר במעונו בנוגע לפרשת בזק, כאשר באותה שעה רעייתו שרה תעיד עדות פתוחה היאל"כ בלהב 433 בלוד. חוקרי המשטרה שואפים לבצע חקירה של בעלי בזק שאול אלוביץ' ויועץ התקשורת ניר חפץ, במקביל לחקירת בני הזוג נתניהו. עם זאת נראה כי החוקרים יעמדו בפני בעיה מערכתית שתקשה עליהם למצוא את היכולת לבצע את החקירה המקבילה. 



במהלך החקירה צפויים הזוג נתניהו להיות מעומתים עם ההקלטה של מנכ"ל וואלה אילן ישועה, בה נשמעת רעיית ראש הממשלה, וכן עם המסרונים בינה לבית רעייתו של בעלי בזק, איריס אלוביץ'. מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי "פייק ניוז. לא היו דברים מעולם. המשך ההדלפות המגמתיות והשקריות כנגד הגב׳ נתניהו, שמטרתן לפגוע בראש הממשלה ובשלטון הליכוד. ועוד ממשיכים לטעון שאין הדלפות, נכון?"



כפי שפורסם במעריב אונליין אמש במהלך החקירה של ראש הממשלה והתשאול של רעייתו, השניים יישבו במקביל - הוא בחדר אחד והיא בחדר אחר, והם ישאלו שאלות זהות, וכך יוכלו החוקרים להשוות בין התשובות. 
 
בתוך כך, נחשפו אמש מסרונים נוספים בין רעיית ראש הממשלה נתניהו לבין איריס אלוביץ'. בהתכתבות וואטסאפ שפורסמה בערוץ 10 אומרת רעיית ראש הממשלה לאשתו של בעל השליטה באתר "וואלה": "אתם הורגים אותי. אתם שוחטים אותנו. אתם הורסים את המדינה. איזה מין אתר זה? מה זה צריך להיות? תשנו את זה. תעשי עם זה משהו. אתם בעלי האתר. ושזה יקרה מהר". פרקליטתה של איריס אלוביץ' מסרה בתגובה: "מדובר בהדלפה אסורה וחמורה שמעוותת את המציאות תוך התעלמות מגמתית מעובדות חשובות שלא הוצגו".
 
שלשום דחה בית המשפט את ערעורם של יועץ התקשורת המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ניר חפץ, ושל בעלי בזק שאול אלוביץ’, נגד הארכת מעצרם וקבע כי הם יישארו במעצר עד יום ראשון הקרוב. ל"מעריב" נודע כי בידי המשטרה ראיה משמעותית נגד ראש הממשלה החשוד במתן הטבות מפליגות לידידו אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר "וואלה" שבבעלותו ועתה מקווים החוקרים לעמת את נתניהו עם אותה ראיה בחקירתו, לפני שייצא לארה"ב ולפני שחפץ ואלוביץ' ישוחררו ממעצרם.