פרשת 4,000: איתן צפריר הוא החשוד הנוסף שנחקר בתיק בזק, כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. צפריר שימש בעבר כראש המטה במשרד התקשורת, בתקופה שנתניהו כיהן כשר והוא נחקר בסוף השבוע האחרון. עורכי הדין טל שפירא ואריאל כפרי המייצגים את צפריר אמרו: "מרשנו כיהן בתפקיד חודשים ספורים בלבד לצד אבי ברגר, המנכ״ל שקדם לשלמה פילבר. מרשנו התפטר ממשרד התקשורת עם כניסתו של פילבר לתפקידו. כל מה שקרה לאחר עזיבתו אינו בידיעתו, וממילא לא היה לו כל קשר להחלטות בעניין בזק אשר כולן אושרו לאחר שכבר סיים את תפקידו. מרשנו ימשיך וישתף פעולה על מנת לסייע להגיע לחקר האמת. מרשנו אינו עד מדינה וכל פרסום המייחס לו כל הסכם מסוג זה עושה עמו עוול".



הפרסום מגיע אחרי שאתמול בבוקר בעל השליטה בחברת בזק, איש העסקים שאול אלוביץ' ויועץ התקשורת ניר חפץ שוחררו למעצר בית של עשרה ימים, בתנאים מגבילים מחמירים של ערבות עצמית על סך 100 אלף שקל, ערבות צד ג' על אותו סכום הפקדה על סך 50 אלף שקל, ו-180 ימים איסור יציאה מהארץ. 



כמו כן, אלוביץ' יורחק ל-45 ימים מבזק, וחפץ יורחק לתקופה דומה ממשרדי הממשלה. השניים הובאו הבוקר לדיון בעניינם בבית משפט השלום בתל אביב במסגרת פרשה 4,000. 



כחלק מאפקט פרשת המסרונים, בבית משפט השלום בתל אביב לא לקחו סיכונים ובניגוד לפעמים קודמות, ניצבו בכניסה לאולם הדיון אותו ניהל השופט עלאא מסרואה, מאבטחי משמר בית המשפט שמנעו כניסה לכלי התקשורת ותחילה גם לעורכי הדין, הן מצד רשויות האכיפה משטרה והרשות לניירות ערך (ני"ע ) והן לסנגורים של החשודים. רק בחלוף כ-20 דקות אושרה הכניסה לנציגי המשטרה וני"ע יחד עם הסנגורים, ובחלוף פרק זמן נוסף הותרה כניסה של נציגי התקשורת.