הפרסומים אמש חשפו כי עדותו של ניר חפץ עסקה בהתערבות רעיית ראש הממשלה ובנו בהחלטות ביטחוניות של המדינה. מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב בדימוס אריה עמית, התייחס לכך הבוקר (שלישי) אצל ניסים משעל ב-103FM וטען: "ראש ממשלה לא נמדד רק במישור הפלילי אלא גם במנהיגות שלו וביכולת קבלת ההחלטות. כשמתרחש אירוע ביטחוני מגיעים אליו אנשים עם ניסיון שבאחריותם לדאוג לביטחונה של מדינת ישראל. אם מגיע אל רה"מ בנו, שלא עשה דבר בחייו וכנראה גם לא יעשה, שאין לו שום ניסיון או הבנה בתחום והידע הביטחוני שלו מסתכם ביכולת שלו ללכת לזונות בחסות מדינת ישראל - והופך להיות יועץ הסתרים של ראש ממשלת ישראל באירוע בהר הבית - אנחנו בבעיה גדולה. לכם זה נשמע הגיוני?". 

"כשהתרחש האירוע בהר הבית אני הזדעזעתי", הוסיף עמית. "לא הבנתי באותה עת את החלטת המדינה להציב מגנומטרים במקום. כבר אז חשבתי שזו לא הייתה החלטה נכונה וראיתי בה תקלה גדולה. אם ישנו צל של חשד שראש הממשלה מתייעץ עם אנשים שאין להם מושג בנושא ומשנה את החלטותיו בעקבות דעותיהם זה חמור מאוד". 

ניסים משעל התייחס לדבריו: "זכותו של ראש הממשלה לחשוב שאשתו ובנו הם האנשים החכמים בעולם ולהתייעץ עמם". השיב לו עמית: "אם נתניהו חושב שהעצות של משפחתו הם עדיפות על העצות של הגורמים המקצועיים הבכירים במערכת הביטחון אז אנחנו בבעיה גדולה מאוד. לא מדובר בילד גאון במיוחד או באישה מבריקה אלא במישהי שיש נגדה עוד ועוד עדויות. הפסיקו לעצום עיניים ולומר שהסביבה של נתניהו היא טובה עבורו, זה לא המצב".
עריכה: איתמר זיגלמן