משטרת ישראל פרסמה הערב (שלישי) ההבהרה חריגה בה היא מתייחסת לפרשת חפץ והפרסומים השונים לגבי עדותו של עד המדינה החדש. בנוסח ההודעה נכתב כי "בעקבות פרסומים רחבים בכלי התקשורת אתמול והיום, פרסומים המפרטים פרטי מידע שכביכול מסר ניר חפץ לחוקריו במסגרת הסכם עד המדינה, משטרת ישראל מוצאת לנכון להבהיר כי חלק נכבד ממה שפורסם טרם נמסר לחוקרים מפי העד. לצערנו, מדובר בתופעה שאירעה לא פעם גם בעבר ועל הציבור לדעת כי כל פרסום של דברים שכביכול מסר העד, הוא על אחריות המפרסם בלבד".



ההתבטאויות והביקורת שנשמעות ביממה האחרונה נגד יועץ התקשורת ניר חפץ בעקבות החלטתו לחתום על הסכם עד מדינה בפרשת בזק ולסייע לחוקרים בחיזוק וביסוס התשתית הראייתית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הובילו את פרקליטו, עו"ד אילן סופר ממשרד גולדפרב-זליגמן, לצאת להגנתו. עו"ד סופר אמר כי "אני מאמין שבבוא היום, כאשר הציבור הישראלי יוכל להיחשף לדברים במלואם, כל מי שאכפת לו מהמדינה, מכל קצוות הקשת, יתמוך בהחלטתו של ניר חפץ".



עו"ד סופר התייחס בדבריו, בעיקר לעדותו של מרשו בעניין הנושאים הביטחוניים בהם , לטענתו, ראש הממשלה היה נתון ללחץ מצד רעייתו ובנו. מדובר בהחלטה להסיר את המגנומטרים בכניסה להר הבית, 48 שעות אחרי שהתקבלה ע"י המשטרה והשב"כ החלטה להציבם בעקבות רצח שני לוחמי מג"ב בהר הבית ובצילום של נתניהו עם המאבטח בשגרירות בירדן, שעורר סערה וגרם להחרפת המשבר עם ירדן.

בתוך כך, חפץ ממשיך למסור עדות גם היום בפרשה ויעשה זאת גם בימים הקרובים עד לתום מעצר הבית שהושת עליו. במשטרה בוחנים עתה את חומרת הראיות שהציג בפניהם חפץ ובימים הקרובים תתקבל החלטה אם לפתוח בחקירה פלילית נוספת נגד ראש הממשלה, רעייתו שרה ובנו יאיר. בכל מקרה, אם וכאשר תיפתח חקירה כאמור, ישמש חפץ עד מדינה גם בפרשה זו.
גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי "הפרטים נבחנים לעומקם ברצינות הראויה ובמידת הצורך הן יועברו לעיונו של היועמ"ש כדי לקבל את אישורו לפתיחת חקירה נוספת. מדובר בחומר ראייתי רב משמעות שעל פניו מגבש בסיס לפתוח בחקירה חדשה".