בעל אולם האירועים "כליף" ביפו, שטענות הושמעו נגדו היום (שלישי) שכביכול ברח והשאיר זוגות שמתכוננים לחתונה בלי המקדמות ששילמו, הגיע אתמול למשטרה והתלונן כנגד אחד הספקים שלו בטענה לתקיפה ואיומים. כך עולה ממידע שהגיע ל"מעריב אונליין". לטענתו, אחד הספקים של האולם, שקיבל ממנו שייק דחוי עבור סחורה שסיפק, הגיע אתמול לאולם ודרש ממנו לפדות את השייק לפני מועד הפירעון שלו.

כשהוא התנגד, תקף אותו לדבריו אותו ספק ואיים עליו. באותו מעמד הוא גם התלונן נגד אחד ממנהלי האולם לשעבר, שקיבל שייק דחוי עבור סחורה וביקש לפרוע את השייק במזומן בטרם המועד של הפירעון. גם בפעם זו לדבריו, הוא סירב וספג איום ממנהל האולם לשעבר. 

במשך היום דווח במספר כלי תקשורת כי עשרות זוגות צעירים ומאוכזבים הגיעו בשעות הצהריים לאולם האירועים "כליף" ביפו, במטרה לנסות ולקבל את כספם בחזרה, זאת לאחר שבעל האולם נעלם במפתיע, והותיר את הכלות והחתנים לעתיד ללא מקום להתחתן בו, ולאחר ששילמו מקדמות בסך עשרות אלפי שקלים. על פי הדיווחים, גם "החמאם", אולם נוסף ששייך לאותו בעלים נסגר אף הוא במפתיע וגם במקרה הזה נותרו הזוגות ללא כל מענה. זוגות צוטטו מאוכזבים ובוכיים לאחר מפח הנפש הגדול אולם מבדיקת "מעריב", אף אחד לא הגיש תלונה בעניין. כעת כאמור, יתכן כי מתברר במעט הרקע להיעלמות הבעלים.