איך שגלגל מסתובב לו: רק לפני כמה שבועות התראיין יועץ התקשורת ניר חפץ, שהיה אז חבר קרוב של משפחת נתניהו, לראיון בגל"צ בתוכנית דקל סגל, והגן בחירוף נפש על יאיר נתניהו בעקובות הסערה התורנית שעורר אז, ובכלל על המשפחה. היום (חמישי) הובאו בתוכנית קטעים מהראיון, שמקבלים משמעות אחרת, משעשעת אפילו, בזמן שחפץ עדיין מוסר את עדותו לחוקרי המשטרה כחלק מהסכם עד המדינה עליו חתם.  



"יאיר נתניהו לא משתתף בישיבות קבינט ולא בישיבות הממשלה חוץ מאשר כשהוא בא לאחל יום הולדת שמח לאבא שלו", אמר אז חפץ. "זו משפחה מאוד מיוחדת והקרדיט לשרה שמחזיקה את המשפחה ביחד למרות כל הקשיים. אני בטוח שהם מדברים על כל הנושאים חוץ מאשר עניינים ביטחוניים שנתניהו שומר לעצמו. לא קל להיות הבן של ראש הממשלה בישראל". יש לציין כי בציטוטים של חפץ שהובאו לאחרונה בתקשורת הוא סיפר על מעורבות של יאיר נתניהו ואמו שרה בהחלטות ביטחוניות, שאף שונו לדבריו בשל לחץ שהפעילו, בניגוד לעמדת כל אנשי המקצוע.   

לסיום נשאל חפץ על ידי דקל וסגל באותו ראיון איך זה שהבן אבנר נתניהו לא מופיע כלל בתקשורת ועליו לא מדברים. "אני לא חושב שהתקשורת הולכת לעשות לאבנר נתניהו חיים קלים בהמשך", השיב חפץ. "אני לא חושב שיאיר נתניהו דוחף את עצמו, הוא העלה כמה פוסטים וכל ציוץ שלו מקבל פה תהודה. 

למה הוא לא מוצא עבודה? זה החיים הפרטיים שלו ואני כחבר המשפחה בטח לא יכול להגיב על זה".