פרקליטו של החשוד בהפצת סרטוני העירום של עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר, עו"ד יאיר קורן, אמר היום (חמישי) בראיון לרדיו 103FM כי "אני מנוע מלספר מה שקורה בחדר חקירות בכדי לא לשבש חקירה. לא שמעתי את המשטרה טוענת שהוא האדם שהפיץ את הסרטונים ובסיס המעצר התבסס על טענת 'חדירה לפרטיות'. מרשי טוען שאין לו מושג מכל הפרשה. מרשי לא פגש מעולם את עדן ובן זקן או את נטע אלחמיסטר".



עוד הוסיף כי "כולנו גולשים באינטרנט ולא בהכרח שומרים על מערכת מאובטחת. מדובר במקום פרוץ שבקלות ניתן להגיע ממנו לאתרים שלא בהכרח רצית. יש לבחון במשטרה אם נעשה עבירה או לא. במדינת ישראל נעצרים כשישים אלף איש מידי שנה, למעט מאוד מתוכם מוגש כתב אישום. אינני יודע מדוע המשטרה עצרה את הלקוח שלי אך אין לו שום קשר לפרשה. מאוד קל למשטרה לעצור אדם ולהעניק לתקשורת את חתיכת הבשר שלה ואפילו להאריך את מעצרו לארבעה ימים. אם המשטרה חקרה טוב כמו שהיא טוענת היא הייתה צריכה לאזוק את מרשי באזיקים ולהביא אותו מצולם לתקשורת".

אתמול הותר לפרסום שנעצר בן 41 תושב השומרון שעל פי החשדות עומד מאחורי הפצת סרטוני העירום מחנות בגדי הים 'בננהוט' של המעצבות נטע אלחמיסטר ונועה בני. על פי החשדות הוא הפיץ את סרטון העירום של עדן בן זקן ולאחר מכן של בעלת החנות אלחמיסטר עצמה.

עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן