צעיר בן 23 דקר למוות הלילה (שישי) את אביו החורג בן ה-50 ביקנעם עילית, במהלך מה שבמשטרה מוגדר כסכסוך משפחתי, הבן נעצר לחקירה. לאחר האירוע פונה האב על ידי חובשים ופרמדיקים כשהוא דקור בפלג גופו העליון לבית החולים רמב"ם בעודו עובר פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו. חובש בכיר במד"א תומר אילן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בדירה כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים. תוך כדי הטיפול הרפואי מצבו הדרדר והוא מפונה לבי"ח במצב אנוש".



רק לפני כחודש, צעיר בן 17 וחצי, השוהה במוסד חינוכי לנוער בסיכון דקר למוות את חברו למוסד. בשישה לפברואר השנה התפתחה קטטה בין שני צעירים במוסד החינוכי שבמושב רווחה, במהלכה דקר הנער את חברו. מחקירת האירוע עולה כי לאחר ארוחת הערב במעון, עסק החשוד בניקיון שולחנות חדר האוכל ואילו המנוח ישב מחוץ למקום. אז החל ויכוח בין השנייה, שלהערכת חוקרי המשטרה עסק בנפילת פת לחם על רצפת חדר האוכל. בשלב מסוים, ניגש החשוד ונטל סכין מטבח שהייתה מונחת על השיש ואיים לדקור את המנוח. השניים החלו שוב להיאבק כשהמנוח מנסה לשלוף את הסכין מידיו של החשוד ללא הצלחה.



הנוכחים ניסו לצנן את האווירה ולהפריד בין השניים, אך ללא הועיל. הם המשיכו בחילופי דברים ביניהם, שבמהלכם התקרבו השניים זה אל מול זה ואז דקר החשוד את המנוח, דקירה בודדת ויחידה שהביאה למותו. צוותי רפואה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו של הצעיר אך ללא הועיל ומותו נקבע במקום.