שבת קטלנית בכבישי ישראל: שני רוכבי אופניים נהרגו הבוקר מפגיעת מכוניות. בתאונה הראשונה שאירעה סמוך ל-8:30 בכביש 4, נהרג רוכב אופניים כבן 70 בעת שרכב מצומת רופין לכיוון צפון. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו לאחר שסבל מפגיעה רב מערכתית. 



פרמדיק מד"א דוד שוסמן סיפר: "בשולי הכביש שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".



כוחות משטרה ובוחני תנועה שהגיעו למקום פתחו בבדיקת נסיבות התאונה הקטלנית. כביש 4 נחסם לתנועה לכיוון צפון באזור צומת רופין. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולבחור בדרכים חלופיות.



זירת התאונה הקטלנית בדרום. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה הקטלנית בדרום. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



בתאונה נוספת נהרג רוכב אופניים כבן 65, שנפגע מרכב ביער ניר משה שליד נתיבות. צוות מד"א קבע את מותו במקום. חובש בכיר במד"א אניס אבו דעבס סיפר כי "מדובר ברוכב אופנים שנפצע במהלך רכיבה בתוך השטח של יער ניר משה. עקב תנאי השטח הגענו למקום באמבולנס מיוחד. הרוכב היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וביחד עם רוכבים נוספים שהיו במקום ביצענו בו פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. לאחר מכן המשכנו בביצוע החייאה מתקדמת שכללה הנשמה, תרופות ועיסויים אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".