"הוא היה בן אדם שמדבר הרבה, אך לרגע לא חשבתי שדבר נורא כזה יכול לקרות. זה הפתיע אותי. מהלילה אני בתוך סרט רע", אמרה בצהריים (ראשון)  בראיונות לתקשורת מאיה, בת זוגו של הגבר בן ה-67 שעל פי החשד רצח את אמו בת ה-91 בדירתה בבת ים ולאחר מכן התאבד. מאיה סיפרה עוד בראיונות שבן זוגה היה אדם חם, נורמטיבי, אוהב ומקסים אבל אומלל מהחיים, לנוכח מצבו הכלכלי הקשה.
 
"אמו היתה מאוד קשורה אליו וייתכן שאולי זו הסיבה שעשה את המעשה הנוראי", סיפרה. "הוא היה בן יחיד וכל עולמה של האם. היא אהבה אותו אהבת נפש ואם היא היתה שומעת שהוא מת, היא היתה אחרי רבע שעה מתה בעצמה". בן זוגה היה נשוי בעבר ולפני כעשר שנים התגרש ויש לו שני ילדים מנישואיו.
 
על פי דיווחים, הוא נקלע לחובות כספיים ובעקבות כך למצב נפשי קשה. "הוא עבד כמאבטח בחברה פרטית ובשנים האחרונות הוא עשה טעויות כלכליות שהובילו אותו למצב הכלכלי הקשה אליו הוא נקלע", סיפרה עוד.
 

בחודשים האחרונים הוא אמר כמה פעמים שבכוונתו להתאבד לנוכח מצבו הכלכלי הקשה וככל הנראה החליט שלא להשאיר את אמו לבד. מאיה התגוררה עם בן זוגה בהוד השרון ובסוף השבוע הוא הלך לדירת אמו בבת ים והלילה בשעה 3.30 לפנות בוקר הוא עשה את המעשה הנוראי, ככל הנראה באמצעות אקדח שהיה ברשותו כמאבטח בחברה פרטית.