בשבוע שעבר נפגשו מיקי שלוסר, מנכ"ל חברת "בי-קיור לייזר" ושמעון סבג המייסד והמנכ"ל של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה במטרה להגביר שיתופי פעולה ברוח ההתנדבות: "אם יש אנשים שאיתם יש להטיב, אלו הם הגיבורים האמיתיים של כולנו, ניצולי השואה שעדיין עמנו ובזכותם אנו כאן היום", אמר סבג לשלוסר וביקש ממנו לתרום מספר מכשירים למען טיפול בניצולי השואה דיירי ה"בית החם". המכשירים מפיתוח ישראלי, חדשני וייחודי, שנועד לשיכוך כאבים, טיפול בפצעים פתוחים, דלקות ועוד, נמסרו השבוע וחולקו בטקס חגיגי לניצולי השואה, דיירי ה"בית החם" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה.

שלוסר, בן לניצולי שואה שעבורו הזכות להעניק חמישה מכשירים לניצולי שואה, מהווה מעין סגירת מעגל, הוציא את המהלך אל הפועל באופן מידי והמכשירים נמסרו לשימושם של ניצולי השואה. צוות החברה הדגים כיצד עובד המכשיר והתגובות היו מצוינות. 
 
סבג סיפר במהלך האירוע המיוחד והמרגש כי "תאונת דרכים קשה ביותר שאותה שרדתי לפני מספר שנים ובעקבותיה נותרתי נכה 100% כשהכאבים במפרקי גופי, גבי ודרך צליעתי, הפכו להיות חלק בלתי נפרד ומסויט של חיי שנים רבות". עוד הוא הוסיף: "השימוש שעשיתי במכשיר, עוד לפני שהכרתי את מיקי, שינה את חיי והפחית את עוצמת הכאבים שלי באופן דרמטי וכאילו מזור בלתי נראה חדר לגופי. אם בעזרת המכשיר הזה חיי ניצולי השואה הנוכחים כאן ישתפרו בעקבות השימוש במכשיר אז באנו על שכרנו".
 

מכשיר ה-בי קיור לייזר הינו מכשיר רפואי לשימוש ביתי, לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים ודלקות. המכשיר בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי ומאושר על ידי משרד הבריאות לסיוע בטיפול ב: כאבי גב תחתון, גב עליון וצוואר, סינדרום מנהרות כף היד, כאבי ברכיים, דורבן, ארטריטיס, צלקות, כאבי שרירים, פצעים ודלקות, מרפק טניס. הוא מיועד לכל גיל ולכל בני המשפחה: "אני חושבת שבעזרת המכשיר הזה, אולי יהיו מלי פחות כאבים. אין לי כוחות לסבול כאבים כבר סבלתי מספיק בחיים" אמרה אחת הניצולות שקיבלה לידה את המכשיר.
אירוע מיוחד ומרגש. צילום: ג'ו לוציאנו