עימות טוויטר חריף בין חבר הכנסת לשעבר ינון מגל והעיתונאית הדס שטייף. קרב הציוצים החל הערב (שלישי) כאשר שטייף ביקרה את שרת המשפטים איילת שקד וטענה כי ההסתה ברשתות אינה רק נחלתם של ארגוני הטרור'. "תעצרי גם את זה. וטובה שעה אחת קודם", כתבה. בתגובה, כתב לשטייף מגל כי היא בעצמה אחראית להשתלחויות באנשים ברשתות והתייחס להאשמות שנגעו לשדרן נתן זהבי על הטרדות מיניות לפני מספר חודשים.
"כשתפסיקי להרוג בחדוה אנשים ברדיו בין אם הם אשמים ובין אם לא, תהיה לך זכות לדבר על מה שעושים לך בטוויטר, עד אז תתמקדי בלהתכונן לתביעת הדיבה שהגיש נגדך נתן זהבי", כתב חבר הכנסת לשעבר.
בתגובה ענתה לו שטייף: "אנחנו ניפגש, פעם הערכתי אותך ואני לא היחידה. למי שיש חמאה על הראש עדיף שלא יצא לשמש. ניפגש". מגל ראה בדבריה של שטייף איום והגיב: "עיתונאית לא מתביישת לאיים בריש גלי. אין גבול לעבריינות העיתונאית, חוצפנית".

לאחר מכן אמרה שטייף: "אתה מאיים.. מלכלך. וכשמקבל באותו המטבע מתבכיין? תקרא מה אתה כותב נגדי כבר כמה ימים בלי שבכלל הזכרתי אותך. אז... מילותיך שלך הפילוך בעבר ויפילוך שוב ושוב. יש לי חוק ברזל. השולף נגדי סיכה, חוטף סכין. שולף סכין, חוטף חרב. שולף חרב, חוטף אקדח".