מעל 40 סוחרי סמים נעצרו הבוקר (שלישי) לאחר שהופללו על ידי סוכן סמוי שחדר לתוך אפליקציית טלגראס וחשף את זהותם ואת פעילותם. במשטרה מסרו כי עד כה נעצרו 43 חשודים, ובחיפושים נתפסו חומרים שונים החשודים כסם וכ-200 אלף שקלים במזומן. עוד נתפסו 12 כלי רכב וחמישה קטנועים ששימשו את הסוחרים במהלך העסקאות השונות בשווי של מאות אלפי שקלים לצורך בקשת חילוט.

החקירה, שערכה כתשעה חודשים, כללה הפעלת סוכן סמוי בקרב העבריינים, שפעל באפליקציה הסלולרית, שאמורה הייתה לספק אנונימיות לכאורה לאותם סוחרים וצרכני סמים.
במשטרה אומרים כי לאחר שביסס את מעמדו ורכש את אמונם של החשודים, חשפה המשטרה את פעילותם הפלילית בתחום הסחר בסמים בהיקפים עצומים לאורך תקופה ארוכה, הן בשלב "ההזמנה  של הסמים ותאום המשלוח" באפליקציה סלולארית ועד הבלדרות והעברת הסם בפועל אל "הלקוח". 

בחודש שעבר פורסם כי מאגר הסוחרים המלא של טלגראס, הקהילה שהפכה לפלטפורמה מרכזית למסחר במריחואנה בארץ, דלף לרשת. על פי הדיווחים, מדובר במאגר של כ-3,000-4,000 בני אדם, והוא כולל לצד תמונות וצילומי תעודות זהות, גם סרטונים שבהם נראים הסוחרים מצהירים על כך שהם סוחרים ומראים את החומרים. 
ד' מנהלת בטלגראס לשעבר סיפרה בשיחה עם "הצנרת" ב'רשת' כי "יש בעצם מאגר עם פרטים מלאים של כ-4,000 סוחרים. הוא כולל תעודות זהות, מספרי טלפונים, סרטונים, תיעוד של סחורה ותמונות מפלילות. כל המידע דלף". היא הוסיפה: "כל מנהל בקבוצה לוקח משכורת עתק כל חודש לכיס שלו". לדבריה, עמוס (מקים טלגראס) בעצמו, לוקח משכורת של 50-70 אלף שקלים בחודש". 

הפרטים הודלפו, בעקבות מחלוקת פנימית שהיתה לאחרונה בין מספר מנהלים ברשת המסחר. "מתכנת ששימש כמנהל בטלגראס ועזב, אמר 'אני לוקח את כל המידע איתי'", אמרה, "הוא העתיק את המידע אליו, ומחק אותו. טלגראס לא שומרים את המידע בצורה מאובטחת, כי זה יקר".