לאחר שאתמול התיר בית המשפט לפרסום כי אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי הוא האב החשוד בהטרדה מינית של קטינות המעריצות את הזמרת, עו"ד עמיחי ויינברג, המייצג את המתלוננות, סיפר היום (רביעי) את גרסתן לאירועים בתוכנית הבוקר של ערוץ 10. "הלקוחות שלי חברות בקבוצה שנקראת 'ביטי אימפריה' שהוקמה לפני מספר מספר שנים. לפני מספר חודשים אביה של ביטי החל לפנות ללקוחות שלי באופן פרטי וביקש מהם להוריד אפליקציית טלגרם", אמר. 
"הוא ביצע עבירות מיניות - נשלחו סרטים ותמונות בעלי אופי מיני. נזכיר שמדובר בקטינות. הטענה שלו שהשתמשו בפרופיל פיקטיבי שלו אבל יש לנו ראיות שמדובר בו וההודעות נשלחו מהטלפון הפרטי שלו. לא מקבל את הגרסה שפרצו לו לטלפון", הוסיף עו"ד ויינברג.
לדבריו של עו"ד שרון נהרי, המייצג את רונן ביטי, ההודעות לא נשלחו כלל ממכשירו. "אנחנו הצגנו למשטרה את כל העובדות. כמה מעריצות סחטו באיומים שאם לא יפגישו אותם עם עדי ולא יוסיפו אותם לקבוצה. לא יודעים מי המקור ששלח את זה. הבנות חושבות וסוברות שזה האבא אבל הוא טוען שלא הוא שלח את זה ושאחרים משתמשים לו בטלפון". 

עדי ביטי. צילום: רפי דלויה


עו"ד נהרי הוסיף: "אומרים שיש להם רק חשד סביר שזה דבר לא קביל בבית משפט. הוא נחקר פעם אחת במשך שמונה ימים וקשה מאוד להתקדם בחקירה בצורה כזו. אנחנו סבורים שבימים הקרובים התמונה תתברר".

בתוך כך, פורסם אתמול כי חוקרי מחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה חושדים שרונן ביטי נפגש פיזית עם אחת הקטינות המשתייכות לקבוצת המעריצות שלה ובמקרה אחר גרם לבעילתה של קטינה שלא באמצעות מפגש כי אם באמצעות הנחיות שהעביר במסרונים ששלח אליה.