החקירה ממשיכה: חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהייתה אמורה להתקיים השבוע אך בוטלה בגלל שאינו חש בטוב, נדחתה ליום שני הקרוב. על פי המתוכנן יגיעו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בראשותו של תנ"צ אלי אסייג וחוקרי הרשות לניירות ערך (ני"ע), למעונו של נתניהו בבלפור שבירושלים כדי לחקור אותו פעם נוספת על מעורבותו בפרשת בזק, המכונה פרשה 4000.

נציין כי מדובר בחקירה שנייה באזהרה של ראש הממשלה במסגרת הפרשה, אלא שהפעם בכוונת החוקרים לעמת אותו עם עדותו של ניר חפץ, עד המדינה השני בפרשה ומקורבו. בשלב זה טרם הוחלט סופית האם לזמן באותה שעה לחקירה את רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו למשרדי היאל"כ בלהב 433 בלוד, אולם ההערכה הגוברת היא כי נטיית החוקרים היא לזמן גם את הגברת נתניהו וגם את בנם יאיר באותו יום לחקירה במשרדי הלהב.

נדגיש כי בכוונת החוקרים לחקור את בני משפחת נתניהו סמוך למועד סיום עדותו של חפץ ומיד לאחר מכן, עם קבלת גרסתו לתאם מועד חקירה גם לשאול אלוביץ', בעלי השליטה בחברת בזק ובאתר וואלה , וייתכן כי גם לרעייתו איריס, על מנת לחקור אותם בהקשר לעדותו של חפץ ובהתייחס לגרסת ראש הממשלה, רעייתו ובנו. 

ייחקר גם הוא? שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90
ייחקר גם הוא? שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90