חלוץ בית"ר ירושלים, אנתוני וארן, נחקר במשטרה בעקבות הסרטון בו הוא מבצע אקט מיני יחד עם חבריו באישה שנראית מחוסרת הכרה. החקירה החלה לאחר שחברת הכנסת מירב מיכאלי החליטה להגיש תלונה, ובחקירה אותה אישה העידה כי המעשים בסרטון בוצעו בהסכמה. הדס שטייף הביעה הבוקר (חמישי) ב-103FM דעתה על הפרשה: "כל אדם בוגר זכותו על גופו וזכותו לפעול איך שהוא מרגיש. מדובר בסרטון שצולם לפני ארבע שנים והבחורה שמשתתפת בו טענה שמדובר בדברים שנעשו בהסכמה כחלק מחגיגות יום הולדתה אך היא התנגדה להפצת הסרטון. הכדורגלנים עצמם העידו שמדובר באירוע מכוער ומצטערים שכך שהוא נחשף לציבור. מכיוון שעברו ארבע שנים ייתכן שתואמו גרסאות בין המשתתפים ושכנעו את אותה אישה להעיד שמדובר באקט בהסכמה".

"התקשורת יצרה כאן שני קורבנות", טענה עו"ד נגה ויזל. "היא הפכה את שחקן הכדורגל לאנס וגרמה לצעירה לעבור חקירה משטרתית בלי שהיא עצמה ידעה שהיא נאנסת. זכותה של בחורה לעשות מה שהיא רוצה עם גופה, בין אם זה לרקוד על עמוד או לקיים מין קבוצתי. אם היא הייתה רוצה היא הייתה מגישה תלונה, למה אנחנו צריכים לקבוע בשבילה מה קרה שם? גרמו לה לעבור הליך לא נעים כמו חקירת משטרה מבלי שהיא החליטה להתלונן. אם היא לא התלוננה למה צריך לבדוק את הנושא? נשים הן לא טיפשות, לא היה צריך ללחוץ עליה להתלונן".



שטייף התייחסה לדבריה: "אף אחד לא לחץ עליה להגיש תלונה אלא הגישו תלונה בשמה. הרבה מאוד נשים בעולם שעברו דברים קשים מסרבות להגיש תלונה מכל מיני סיבות, זה לא אומר שהאירוע לא קרה. היא רק מסרה עדות ואני מניחה שהתייחסו אליה בעדינות רבה. כיום הבחורה נמצאת במצב נפשי לא טוב בעקבות חשיפת הסיפור למרות שהיא אומרת היום שמה שנעשה היה בהסכמה. הפרסום והדיון סביבה, גם בלי חשיפת שמה באמצעי התקשורת, הוא זה שגורם לה למצבה הנפשי הקשה, היא הפכה פתאום להיות רכוש של הכלל".


"זה נראה לא טוב". הדס שטייף. צילום: אלוני מור
"זה נראה לא טוב". הדס שטייף. צילום: אלוני מור

 
"מירב מיכאלי גרמה לה להגיע למצב הזה כי היא החליטה שהיא נאנסת", זעמה עורכת הדין ויזל: "לפני הפרסומים היא לא הייתה מצב קשה. בוודאי שהיא במצב קשה לאחר הפצת הסרטון. רק אם היא לא רצתה שיתעדו אותה באותו הערב אכן מדובר בעבירה. מי שהפיץ את הסרטון הוא זה שעליו להיענש כמו כל אזרח שמפיץ את הסרטון ברשתות חברתיות".
שטייף הוסיפה לסיום: "המשטרה הייתה צריכה לבדוק את הסרטון הזה כי הוא נראה לא טוב. מהרגע שהמשטרה חקרה את הנושא והבינה שמודבר במעשים שבוצעו בהסכמה אז נושא האונס וההטרדה המינית ירד מסדר היום הציבורי. אני מניחה שלא ילכו לחפש אחרי כל מי שהפיץ את הסרטון ברשת אלא יחפשו את המקור של מי שהחל להפיץ את הסרטון מלכתחילה. אינני יודעת מדוע המשטרה התמהמהה ולא פתחה בחקירה מיד כשפורסם הסרטון וחיכתה עד שחברת הכנסת מיכאלי הגישה תלונה".
עריכה: איתמר זיגלמן