פרשת סרטון הסקס בו מופיע שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן, קיבלה תפנית משמעותית, לאחר שהצעירה נראית בו זומנה למשטרה וסיפרה שהכל היה בהסכמה וכי היא ידעה שהיא מצולמת. ברהנו טגניה התייחס בתוכנית שלו ושל גלעד שלמור ב-103FM לסיבות מדוע המשטרה לא פתחה בחקירה מיד לאחר שפורסם הסרטון בתקשורת: "אני חש שיש בלבול גדול מאוד מאז כניסתה של חברת הכנסת מרב מיכאלי לפרשה, שהעצימה את הסיפור. המשטרה עיכבה את המעורבים בסרטון בחשד להפצת הסרטון וכלל לא עסקה בסוגיית האונס. אף אחד מהנעצרים לא נחקר כחשוד לאונס, היה ניסיון להבין את מהיכן הגיע הסרטון".





לדברי כתב המשטרה, "החוקרים הגיעו לביתה של הצעירה שטענה שהכל התבצע בהסכמה, אך המשטרה כלל לא התעניינה בסוגיה הזו, ייתכן שהמשטרה הבינה בחקירה המקדימה שמדובר בפעולה שנעשתה בהסכמה ולכן נמנעה מלהיכנס לזה והחליטה לעצור ארבעה שחקנים מהקבוצה בחשד להפצה".



גלעד שלמור אמר: "ראיתי את הסרטון בצער גדול מתוקף תפקידי ואני יכול לומר שאכן נראה שמדובר באקט מאוד בוטה ולא סימפטי למרות שהבחורה טוענת שהכל היה בהסכמה והיא רצתה בזה. הסוגיה הזו גרמה לחשוב על הדואליות. כשגדלנו בשנות ה-80 אמרו לנו בתיכון שמותר לאישה לשכב עם מי שבא לה ועם כמה שבא לה בדיוק כמו גבר ושזה לא מעיד עליה שום דבר. היום אנחנו עדיין רואים את מגמת הביקורת כלפי אותה אישה שהפכה מפרוצה לקורבן. שינו לה את התיוג, לא מאפשרים לה לעשות מה שהיא רוצה אלא הופכים אותה במקום פרוצה למסכנה. מנגד אני חושב שטוב עשתה מרב מיכאלי כשביקשה מהמשטרה לחקור את הפרשה כי מהצד זה היה נראה מאוד מגעיל".



"אנחנו נמצאים בעידן ה'פוש'", סיכם טגניה: "אנחנו מסתכלים על מה שאנחנו רואים באותם רגעים ולא מסתכלים על מה היה לפני או מה שהיה אחרי. הפכנו להיות חברה ששופטת מהר ובלי לחשוב. מצד שני אני שמח שהנושא עורר שיח ציבורי. ככל שידברו על זה יותר ירתיעו את האדם הבא שישקול לצלם ולהפיץ סרטונים שכאלה. דרך אגב, אלמלא אותו שיח ציבורי אני בספק אם המשטרה הייתה יוזמת חקירה על דעת עצמה. רק בזכות הדיון הציבורי והגשת התלונה של ח"כ מיכאלי המשטרה חויבה לפעול".



עריכה: איתמר זיגלמן