עצור בבית המעצר ניצן שבכלא רמלה, אביאל שושן, הוכה לדבריו על ידי כעשרה סוהרים שזינקו לעברו עם אלות במהלך חיפוש בתאו, וחבטו בו עד שאיבד את הכרתו, כל זאת לעיני שותפו לתא, כך עולה מתלונה שהעביר ליחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 במשטרה, עו"ד שרון וקנין, המייצג את שושן. לדברי שושן מפקד הכלא, סגנו וקצין המודיעין, הודו בפניו כי טעו והורו לו לשתוק ולא לפרסם את מה שקרה.

גם רעייתו של העציר, הגר שושן, התלוננה במשטרת קריית גת, בגין אותו אירוע וכן כנגד העובדה שלדבריה מתעללים בבעלה. "אני לא מסוגלת יותר. הוא לא יכול לזוז, מקיא דם, כך סיפר לי החבר לתא ואני לא מבינה מדוע. הוא לא רצח ולא דקר אף אחד וגם לא התחצף. חודשיים הוא עצור בגין אירוע תקיפה ויש לנו ארבעה ילדים. יש לי תינוק בן חודש לערך שלא ראה את אבא שלו ואביאל אפילו לא היה בברית שלו. מנסים להפעיל עליו לחץ וזה פשוט לא בסדר . באיזו מדינה אנחנו חיים? עכשיו אחרי שהיכו אותו רוצים שישתוק וזרקו אותו לתא בלי חשמל ובלי כלום כדי לשגע אותו, למה?".

עוד הוסיפה כי "אחרי שהתלוננו, עורך הדין של בעלי ואני ביחידה הארצית לחקירות סוהרים על האלימות שהפגינו כלפיו, עכשיו שלחו אותו לתא ענישה במקום לפנות אותו לבית החולים. הם מפחדים שבצילומים יגלו בדיוק מה עשו לו לפני שהוא עולה לדיון בביהמ"ש, זאת כדי להעלים לכאורה ראיות מהשופט".

פרקליטו עו"ד שרון וקנין הוסיף כי "הוא סיפר לי שהיכו אותו כעשרה סוהרים עם אלות אחרי שנכנסו לתאו לבצע חיפוש. לדבריו הוא לא דיבר איתם אפילו והם פיצצו אותו במכות והשאירו לו שטפי דם. הוא מקיא דם כדברי חברו לתא ונדרשתי להגיש תלונה ביאח"ס וכך עשיתי ברביעי בלילה". 
מדוברות שב"ס נמסר בתגובה. "אם הוא הגיש תלונה הוא יקבל את התשובה בתום החקירה".


עורך דין שרון וקנין. קרדיט: צילום פרטי