שוב, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, וכבר היינו עדים לשינויים שכאלו, אמור ראש הממשלה בנימין נתניהו להיחקר ביום שני הקרוב החל משעות הבוקר בפעם השנייה, במעונו בירושלים, באזהרה בפרשת 4000 המכונה פרשת בזק. כאמור חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה בראשותו של תנ"צ אלי אסייג ובנוסף חוקרים מהרשות לניירות ערך (ני"ע) אמורים להגיע בשעות הבוקר למעונות של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים כדי לעמת אותו עם תמלילי עדותו של עד המדינה השני בפרשה ניר חפץ, מי שנמנה עם המקורבים לשעבר של משפחת נתניהו.



במקביל, באותו זמן, ייחקרו באזהרה במשרדי היאל"כ בלהב 433 במשטרה בלוד גם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ובנם יאיר, כל אחד מול צוות אחר וגם הם יעומתו עם עדותו של חפץ, על חלקם בפרשת בזק בהקשר לבני הזוג שאול אלוביץ, מבעלי השליטה בבזק ובאתר וואלה ורעייתו איריס אלוביץ'. כזכור, מאז שוחרר חפץ למעצר בית הוא פקד את משרדי היאל"כ בלוד מידי יום וגולל בפני החוקרים עדות ניקיון מלאה בראיות לכאורה ופרטים המחזקים כביכול את החשד למעורבותו של ראש הממשלה במתן ההטבות המפליגות לאלוביץ' לכאורה בתמורה לסיקור אוהד עבור משפחת נתניהו.



חפץ, בעדותו חיזק את דברים של מנכ"ל וואלה אילן ישועה, לפיו העביר הנחיות ובקשות לעורך האתר ולבני הזוג אלוביץ', על מנת שידאגו לסיקור אוהד לבני הזוג נתניהו כל זאת בתמורה למיזוג בזק והטבות נוספות הנאמד בכדי מיליארד ש"ח כביכול. נודע כי חפץ, סיים את עדותו בכל הקשור לפרשת בזק כשהוא מעשיר את החוקרים בהקלטות ובראיות נוספות ובימים הקרובים הוא יתמקד בעדותו בפרשת 1000 היא פרשת המתנות ובפרשת 2000 המכונה פרשת הקלטות בין נוני מוזס בעלי ידיעות אחרונות לראש הממשלה.



ייחקרו במקביל. בני משפחת נתניהו, צילום: פלאש 90, אבשלום ששוני
ייחקרו במקביל. בני משפחת נתניהו, צילום: פלאש 90, אבשלום ששוני



עד המדינה שנחשב בעבר למקורבו של מוזס, וכיהן אף כעורך בכיר בעיתון , חשף בפני החוקרים כך עולה פרטים חדשים בפרשת נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ובמשטרה מתכוונים להעביר חומר זה מאוחר יותר, ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי לעבות את חומרי הראיות בפרשה האמורה וכן להוסיף חשדות חמורים לכאורה בגין הקשר בין ראש הממשלה למוזס, זאת חרף העובדה שתיקי החקירה הללו כבר הועברו לבחינת היועמ"ש ופרקליט המדינה שי ניצן.