הכתב הפלילי של "החדשות", גיא פלג, הגיע היום (שני) להחליף את נתן זהבי ב-103FM, ופתח את התוכנית כשהוא מתייחס לטענה כי שרה נתניהו מחקה הודעות מהטלפון האישי שלה. פלג התייחס לעניין ולאחר מכן עבר לשוחח עם מאזינים. הבאנו לכם מבחר מהשיחות שניהל היום פלג, למקרה שפספסתם או סתם רציתם להיזכר. 



מאזין: תשמע גיא פלג, אתה פעמיים אמרת בחדשות שצריך להכין את אגף 10 בבית הסוהר לבנימין נתניהו. אתה לא מתבייש, אין לך בושה?
גיא פלג: אני חידדתי ואמרתי שאנחנו בתקשורת לא מגישים כתבי אישום. כל שאמרתי הוא שהחשד לגבי ראש הממשלה הוא בקבלת שוחד, בישראל מה שקורה הוא שבמידה ויורשע...  

מאזין: אתה אמרת צריך להכין את אגף 10
גיא פלג: תראה קודם כל אני מנסה להישמע עדין. אני אומר זאת בצורה עדינה. תחדד את השמיעה אני אמרתי שמכיוון שבמדינת ישראל אדם שמורשע בשוחד הולך לכלא אז אני אמרתי שאני מציע לשב"ס לא להרוס את אגף 10 כי יבוא יום שאולי ייעשה בו שימוש.  

מאזין: בושה למשולש הרשע שזה פרקליטות, עיתונות ומשטרה שמנסים לתפור תיק לבנימין נתניהו. 250 מיליון שקל מכספי מדינה הלך על גלידות ופיסטוקים, ולאנשים מסכנים אין כסף לגמור את החודש. אני חייב להגיד את ההרגשה שלי 
גיא פלג: אני מציע לך שאם כך אתה מרגיש שאתה צופה בערוצי הטלויזיה, קודם כל יש ערוץ 20, אתה יכול להקשיב לערוץ 20. אני שומע בבית שלי מוזיקה קלאסית פצצה בערוץ 95. חג שמח אדוני לך ולכל עם ישראל. 

מאזין: אני גולן מקרית שמונה. עד לפני יומיים שלא היה ערוץ 20 אני הייתי צריך לראות חדשות או בערוץ 22 או בערוץ 10. אנסתם אותנו, אנסתם אותנו לראות 40 דקות גם אם יש פיגועים  - כמה ביבי זבל. עשיתם את זה כל יום כבר עשרות שנים. 
 
 
גיא פלג: תראה אנחנו במשבצת של הבי עצבני אבל אני רגוע, אני מדבר בשם עצמי ואני שואל אותך האם כלי התקשורת הם אלו שפתחו בחקירה נגד נתניהו או היועמ"ש? האם כלי התקשורת בחרו את היועמ"ש או את ראש אגף החקירות? האם אתה לא חושב שזה אירוע דרמטי מאוד למדינה, שמצדיק התעסקות על בסיס יומי למה זה אונס?
 

גיא פלג: תראה אתה נשמע לי אדם שמעריך ואוהב את נתניהו, דווקא בגלל זה שראש הממשלה קובע כל כך הרבה דברים שנוגעים לחיים שלנו והחלה נגדו חקירה ולא אנחנו החלטנו עליה אלא גורמי האכיפה.  קשה לומר שמפכ"ל המשטרה והיועמ"ש הם מצביעים של מרצ. כשהם מזמינים את ראש הממשלה לחקירה יש לנו בכלל אופציה לא לעסוק בזה? 

מאזין: מדבר תמיר ממושב עזריאל. רציתי לשאול אותך, אתה זה שחשף את ההקלטה של יאיר נתניהו. מה אתה וכל העיתונאים עושים? מה זה מסע הטבח הזה נגד משפחת נתניהו, אתם כל כך רוצים להוריד אותו מהשלטון, אתם כל שני וחמישי מפרסמים כתבות ומנסים להפיל אותו 
 
פלג: חס וחלילה אנחנו רק מדווחים על החקירות. תראה, סקופ גדול שלי שגרם לי קורת רוח גדולה מאוד, היה כשקיבלתי את התמונות של ראש המשלה עם מילצ'ן ותמונות של שרה עם אשתו של מילצ'ן, והתמונות הללו הם תמצית קו ההגנה של ראש הממשלה. 
 
 
אמרתי לעצמי שזה יסתום את הפה לכולם. כשיש לנו סיפור טוב ואפילו שהוא משרת את קו ההגנה של ראש הממשלה, אנחנו פותחים עם זה את המהדורה, וכמה ימים אחר כך אני ראיינתי את שירה רבן שאמרה דברים קשים על שרה נתניהו. אחר כך בא ידידי עופר חדד ופרסם דברים שסדקו מעט את הטענות של פרקליטיה של רבן. מדי ערב בשמונה אנו מגישים לצופים מהדורת חדשות מגוונת ואנחנו לא מנהלים קמפיין להפלת ראש הממשלה.