ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הביע השבוע רצון להתפייס עמה ולסיים את הנתק השורר בין השניים זה כ-20 שנים. בראיון לתוכנית "מלווה מלכה" ברדיו כאן מורשת לקראת חג הפסח, אמר בן ארצי: "אני מצר על הקרע הזה בתוך המשפחה. הייתי שמח אם היו בינינו קשרים טובים והייתי יכול לעמוד לצדה".



הסכסוך בין בן ארצי לבין נתניהו החל כשהוא השמיע בזמנו ביקורת פומבית על בעלה, שכיהן כראש הממשלה בזמן החתימה על הסכם חברון ב-1997. "אני יודע שהביקורת הזו תרמה, בין השאר, לקרע בתוך המשפחה ומצר על זה. הלוואי שנזכה לחדש את הקשרים המשפחתיים", אמר היום.
 
בן ארצי הבהיר שגם היום הוא מרגיש שלם עם עצמו על הביקורת שהשמיע בזמנו על ראש הממשלה: "ניסיתי להשפיע במעגל סגור, ומשראיתי שזה לא מצליח, הרגשתי שחובתי המוסרית הייתה לצאת בביקורת ציבורית. היום הרבה אנשים מבינים שהסכם חברון היה שגיאה, שנהרגו הרבה אנשים אחר כך, כך שאני מרגיש שלם לגמרי עם עצמי".
 
ברקע התקדמות החקירות בתיקים שבמעורבות ראש הממשלה ורעייתו, אמר אחיה של נתניהו: "אין לי ספק שעוברים עליה ימים קשים. היא בתוך מערבולת משפטית וציבורית. הייתי שמח לעמוד לצדה, לייעץ, לחזק ולתמוך. אני בטוח שכל אדם במצב כזה זקוק לאנשים שיעודדו אותו".
 
בן ארצי נזכר בחגי הפסח שציין לצד אחותו: "שרה למדה מאמא שלנו ז"ל לעשות חרוסת מאוד מיוחדת, וזו הייתה התרומה שלה לליל הסדר. היא הייתה אחראית לזה והיא התגאתה בזה. זה היה מעדן, חרוסת מאוד מיוחדת, ואני מניח שהיא ממשיכה במסורת הזו".