מאות מתנדבים, ביניהם חברי קיבוץ, אנשים מהאזור ואזרחים אשר שמעו על המקרה, משתתפים משעות הבוקר בחיפושים אחר נורית טבע, בת 45, מקיבוץ כפר גליקסון, אשר נעדרת כבר שישה ימים, ולא יצרה קשר עם משפחתה או חבריה. נורית נראתה לאחרונה כאשר עזבה את ביתה ביום שישי האחרון בבוקר, ללא טלפון נייד וללא ארנק, מסמכים אישיים או ציוד משמעותי ונראתה לאחרונה במצלמות הקיבוץ כשהיא יוצאת מהקיבוץ ברגל ולגבה תיק קטן בלבד. 

מאותו הבוקר נעלמו עקבותיה, ומאז המקרה יש דאגה משמעותית לשלומה. משפחתה מספרת על אישה מופנמת, אוהבת טבע, שלאחרונה סבלה ממצב רגשי לא קל והם חוששים מאוד לחייה. כרגע, על פי רוב ההערכות יש סיכוי גדול שהיא נמצאת במרחבי הטבע הסמוכים לכפר גליקסון. משעות הבוקר (רביעי) מבצעים עשרות מתנדבים סריקות קפדניות ברגל וברכבי שטח על מנת למצוא את נורית. בתדרוכים אותם עברו המחפשים, נאמר להם לסרוק את השטח החקלאי בכל דרך אפשרית, ולבדוק כיוונים יצירתיים במהלך החיפושים. לבדוק תוואי דרך, לשמור על רווחים על מנת לכסות כמה שיותר שטח, ולא לפסוח גם על מערות אשר נמצאות באזור. מתנדבים רבים, בכל הגילאים, הגיעו עם ג'יפים, ועם ציוד על מנת לנסות ולשפוך אור על היעדרותה.

אריק טבע, אחיה של נורית, סיפר קצת על מה שעובר על משפחתו ועליו: "עוברים עלינו ימים קשים של חוסר וודאות ודאגה. אני רוצה לפנות לנורית ולומר לה שתדע שאנחנו לא כועסים עלייך, אנחנו אוהבים אותך ודואגים לך מאוד, בבקשה צרי איתנו קשר". 

בקיבוץ ובמועצה האזורית מנשה שאחראים על מבצע החיפוש ובתיאום עם המשטרה, ממשיכים לבקש מהציבור לפקוח עיניים ולנסות ולראות אם במקרה נתקלתם בנורית. במידה וכן, יש להתקשר למספר 0545831507 ואם אין ברירה לגשת אליה בעדינות ולא להבהיל אותה.
החיפושים אחרי נורית טבע, היום