רעייתו ובנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגישו היום (רביעי) תלונה למחלקה לחקירות שוטרים על הדלפות "מגמתיות וכוזבות" לתקשורת מחקירתם. בתלונה, שהגיש עו"ד יוסי כהן, נאמר כי מיד לאחר סיום חקירתם של שרה נתניהו, ובנה יאיר, בלה"ב 433 וברשות ניירות ערך "החל מחול שדים שקרי, מתוזמן ומתוזמר סביב חקירתם בכלי התקשורת". 
לפי התלונה, שעות ספורות לאחר סיום החקירה, התפרסמו בתקשורת "טענות כוזבות, מסולפות ומעוותות" אודות הנאמר בחקירה, כולל "חלקי ציטוטים מדברים שאכן נאמרו בחקירה ואשר היו ידועים רק לחוקרים ולמרשיי". כמו כן, עורך דינה של משפחת נתניהו טוען כי פורסמו עובדות שהיו ידועות רק לחוקרים, כגון בקשת החוקרים לערוך עימות למרשיו, העובדה שיאיר נתניהו נחקר במשרדי ני"ע וטיב החדשות נגדו, גרסאותיהם של מרשיו לגבי הודעות מטלפונים ניידים ופרטים נוספים שהיו ידועים רק לחוקרי המשטרה. 
עו"ד כהן הוסיף כי במהלך חקירתה הקודמת של רעיית ראש הממשלה הודלף כי היא נחקרת באזהרה ומפכ"ל המשטרה הפנה אצבע מרשיעה בטענה שההדלפה נעשתה על ידה" במהלך הפסקה בחקירתה ולאחר שהוזהרה לא לעשות זאת. עורך הדין כתב כי מדובר בטענה "מגוחכת" וכי העובדה שמרשתו עומדת להיחקר באזהרה  פורסמה בתקשורת ארבעה ימים לפני מועד החקירה. לפי התלונה, ההדלפות מהוות עבירות של מסירת ידיעה סודית, גילוי בהפרת חובה וגילוי בהפרת אמון וכי יש לחקור ולבדוק מי הדליף את המידע לתקשורת. 

שרה נתניהו מגיעה למשרדי להב 433. צילום: אבשלום ששוני
שרה נתניהו מגיעה למשרדי להב 433. צילום: אבשלום ששוני


כזכור, שלשום חקרו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית ורשות ניירות ערך את ראש הממשלה במעונו במשך ארבע וחצי שעות בהן נשאל על מעורבותו לכאורה בפרשת בזק-וואלה. באותה שעה ומקביל לחקירתו השנייה של ראש הממשלה, הגיעו כאמור לחקירה באזהרה במשרדי היאל"כ בלהב 433 בלוד, רעייתו שרה נתניהו ובנם יאיר, שנחקרו גם הם על מעורבותם ועל חלקם בהקשר לאתר "וואלה". כפי שפרסמנו במהלך סוף השבוע, החוקרים עימתו את ראש הממשלה עם עדותו של עד המדינה ניר חפץ. 

 עורך דין יוסי כהן המייצג את משפחת נתניהו. צילום: אבשלום ששוני
עורך דין יוסי כהן המייצג את משפחת נתניהו. צילום: אבשלום ששוני

 
במשטרה לא נותרו אדישים למהלך, ועקצו את משפחת נתניהו. בתגובה הרשמית מטעם גוף האכיפה נמסר: ""אין בכוונת המשטרה להיגרר אחר פעולות שתכליתם לפגוע בחובת המשטרה להגיע לחקר האמת".