לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הובהל לבית החולים במהלך השבוע, היו כאלה שטענו כי מדובר בלחץ כתוצאה של החקירות והעומס בם נמצא ראש הממשלה. אחד ממבקריו הגדולים ביותר, אלדד יניב, צייץ עוד באותו הערב כי לדעתו מדובר בהתקף חרדה וכי ראש הממשלה לא עומד בנטל. היום, (חמישי), התייחס שדרן הרדיו דידי הררי ב-103FM להתבטאות של יניב ותקף אותו במילים חריפות. כזכור הררי נחשב למקורבו של רה"מ נתניהו וייעץ לו במהלך הבחירות האחרונות.
 


"קראתי אתמול בטוויטר של אלדד יניב שכל מי שמכיר אותו זה שאם יש משהו שהוא לא סובל זה את ביבי נתניהו ואם יש משהו שהוא אוהב זה להיכנס בביבי נתניהו ולנסות להתברג למפלגת העבודה בכנסת", אמר הררי, "כך כותב: ראש הממשלה בהתקף חרדה פעם שנייה בשבועיים כמו שבשבוע שעבר הוא הסתגר בבית בגלל "חום" עכשיו אחרי שהוא היה במשטרה יש לו פתאום חום ושיעול עכשיו כשיש חום ושיעול לוקחים נורופן ולמיטה לא בית חולים. נבצרות מיד. כך הוא כותב בטוויטר".

"כמה שפל נמוך, בהמי, חוסר אנושי, יכול להגיע אדם ששנאה מעוורת את עיניו", תקף הררי, "אדם שמילים כמו חמלה, שלום, דמוקרטיה, אהבה וזכויות אדם שגורות בפה שלו כל עוד זה לא קשור לביבי. אני מניח שאלדד יניב יודע כמו כל עם ישראל שההחלטה לקחת את ראש הממשלה לבית החולים היא החלטה של הרופא האישי שלו שבודק אותו ומבין שיש חשד סביר לעשות בדיקות יותר מקיפות בבית חולים ולכן כדי לא לקחת סיכון הרופא האישי של רה"מ מחליט להעביר לבית החולים. העובדה היא שישיבות ממשל הדחופות שקורות עכשיו שבהם ביבי היה אמור להשתתף מתקיימות כעת בלעדיו כי הוא שוכב בבית עם חום". 


  
"עכשיו גם אם קיים לאלדד יניב ספק לגבי כשירותו בזמן שהבנאדם חולה תסתום את הפה ותכריז אתה על נבצרות או צייצנות", המשיך הררי, "אין מה לעשות, ככה זה עובד כשנובחים כל הזמן בכל מדיה אפשרית, זה הופך לרעש סביבתי מטריד ולא יותר מזה. אני בטוח שתואר הדוקטור לרפואה שיש לאלדד יניב הכשיר אותו להמליץ על נורופן ולמיטה. אולי אלדד יניב תתקשר לרופאים בהדסה ותמליץ להם איך לפתור מה לעשות עם החולים בשפעת שמגיעים לבית החולים כי אתה יודע מה לעשות עם זה נורופן ולמיטה.
"אני יודע מה יגיד על זה אלדד יניב אני מדבר ככה כי עבדתי עם נתניהו", אמר עוד הררי, "אבל יש לי חדשות בשבילך אלדד יניב גם אם אחמד טיבי היה ראש ממשלה או תמר זנדברג או אבי גבאי הייתי אומר אותו דבר כי כשאדם חולה לא מתעמרים בו אלא אם כן אתה מסוג החלשלושים האלה שנהנים להתעמר באנשים שהם חלשים"