הרצח של גדי ויכמן ז"ל בשעת לילה מאוחרת בבאר שבע, התרחש לפני שש שנים, זעזע את המדינה, ועדיין זכור לרבים, כאשר ויכמן נרצח על ידי חבורת נערים כשהעיר להם על הרעש שהם עושים. כעת, עם יציאת הסרט 'מוטלים בספק', מותחת אשתו, מיכל, ביקורת חריפה על יוצרי הסרט, אשר לטענתם נתנו כבוד גדול מדי לרוצח, עדן אוחיון, כאשר נתנו לו קרדיט בסופו של הסרט.



על סיפורו של הרוצח נוסד הסרט 'מוטלים בספק' שמספר את סיפורו. רעייתו של גדי, מיכל, התראיינה ב-103FM וזעמה על הדרך בה התייחסו לרוצח במהלך הסרט: "בעלי נהג לעבוד בעברו עם נוער בסיכון. ערב אחד ניסינו להרדים את בתנו אך נתקלנו ברעש חזק של נערים שבילו בגינה הציבורית. בעלי ירד לבקש שקט ועקב סירובם של הנערים החליט להזמין משטרה. כשראיתי שבעלי לא שב והרעש לא נפסק ירדתי והצטרפתי אליו, ולפתע הבחנו ברוצח, עדן אוחיון, מסתער עליו. לא דמיינתי שאראה את בעלי נרצח מול עיני באותו הרגע, יום לפני שחגגנו יום הולדת לבתנו. ראיתי את הדבר הכי יקר שלי נרצח אל מול עיני בחוסר אונים שאין כמותו".
 
"מאז מותו החלטתי שיש לספר את סיפורו של בעלי מתוך שליחות ולכן גם הסכמתי לעשות ממנו סרט שיספר את הסיפור של בני נוער מופרעים במטרה למנוע את המקרה הבא. בראיון לחברת החדשות אפילו בירכתי את יוצר הסרט על הבחירה. לצערי, בסוף הסרט, ראיתי שהתודות נפתחות בשמו של הרוצח עדן אוחיון וזה צרם לי. על מה תודה? על זה שהוא רצח את אבא של הילדה שלי? אמא שלו איבדה הבן היחיד שלה והיא שואלת אותי עד היום איך קרה שהוא נמצא מתחת לאדמה והרוצח שלו הופך לגיבור?" 
הרוצח עדן אוחיון. צילום: פלאש 90

"בסרט אפילו לא רואים מדוע החליט הנער לרצוח את אבא שלי. במציאות מדובר בנער רגיש אלא ברוצח שפל שעבד כקצב במקצועו וידע לרצוח את בעלי במקצועיות יתרה". לאחר מכן סיכמה והוסיפה: למרות זאת, אני ממליצה לכולם לצפות, בייחוד בני נוער ואנשי חינוך שידעו כיצד להתנהל עם ילדיהם. המסר שלו מאוד חזק ושווה לראות אותו".

עריכה: איתמר זיגלמן