שני וייס בת ה-30 העלתה אתמול פוסט זועם לחשבון הפייסבוק לאחר חוויה לא נעימה במיוחד שעברה יחד עם בן זוגה מאיר במהלך חופשה במלון "אלמא בוטיק" שבזכרון יעקב. את הדברים כתבה לאחר שלטענתה נתבקשה "להתכסות" בעת שהשתזפה בבגד ים ביקיני באזור הבריכה במקום. "כל אורחי המלון דיברו והסתכלו עליי, אני פגועה ומבוישת", היא אומרת הערב (שני) בראיון למעריב. מ"אלמא בוטיק" טרם נמסרה תגובה בנושא.


"בהתחלה נאמר לי שהדרישה הזו הגיעה מאחד המתרחצים שלא רצה שילדיו ייחשפו למראה הזה, זאת למרות ששכבתי על הבטן כששרוכי החזייה של בגד הים פרומים. לאחר מכן, נמסר לי שמנהל המלון נתן לקצין הביטחון (הקב"ט) את ההוראה הזו".

"כל אורחי המלון הסתכלו ודיברו עליי", מוסיפה הצעירה. "בתי בת ה-10 הייתה מזועזעת והתקשרה אליי מחו"ל כששמעה על כך. אני כל כל פגועה ומבוישת. על מה ולמה ביקשו ממני להתכסות? על רקע היותי בחורה? כל משפחתי מבוישת, נגרם לי עוול גדול".

 

בפוסט המדובר כתבה וייס: "מלון אלמא בוטיק זכרון יעקב. פסח 2018, התארחנו אני ובן זוגי. במהלך השהות שלנו בבריכה, בעודי משתזפת (בגד ים ביקיני ולא חושפני) ניגש אליי הקב"ט, מר פיליפ אטלי, בהוראה של אחד המנהלים! וביקש ממני להתכסות".

לדבריה, "באותו הרגע קמנו, לקחנו את חפצינו ועזבנו את המלון. זוהי השנה הרביעית שלנו במלון (היינו בו עוד בתקופת ההרצה שלו). אני המומה, מאוכזבת ובעיקר פגועה שבשנת 2018 מבקשים ממני להתכסות".

את דבריה סיימה באומרה כי "לא הגעתי לנפוש בבני ברק או במאה שערים. שני ומאיר, חדר 502, 1.4.2018". לפוסט צירפה גם תמונה של תעודה ובה דירוג גבוה ביותר (5 כוכבים) שהוענק למקום על ידי משרד התיירות.

מטעם "אלמא בוטיק" נמסר בתגובה לטענותיה כי "אנו מצרים על המקרה. מלון אלמא על מרכז התרבות שבו הוא מקום שכל מהותו נבנה על תפיסות ליברליות של חופש, וחופש יצירה. זאת, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אירוח. ולראיה, האורחת העידה כי היא אורחת קבועה במלון. במקרה זה, כשהשתזפה ללא חלק עליון באזור הבריכה, הפעיל הקב"ט שיקול דעת עצמאי ומוטעה, כשפנה אליה וביקש ממנה (באדיבות רבה) לכבד את סביבתה. בדיעבד, כשהסתבר כי האורחת הרגישה נפגעת מעצם הפניה - התנצלנו מיד, והצענו לפצות אותה בלילה חינם וזוג כרטיסים להופעה. נשמח לראות את הגברת וייס בפעם החמישית כאורחת המלון. חג שמח".