על רקע סאגת ביטול הסכם המסתננים שהושג עם האו"ם וסיבוב הפרסה שעשה ראש הממשלה בסוגיה, תקף הפעיל החברתי אלדד יניב בפתח תוכניתו ב-103FM את התנהלותו של בנימין נתניהו. יניב, שלא ידוע בחיבתו היתרה לראש הממשלה, אמר: "מי שהלך לישון אתמול לפני 10:45 הפסיד את אחד הימים המטורפים ביותר בתולדות המדינה. כך לא נראית מדינה, ככה לא נראה ראש הממשלה. אם ביבי היה אתמול ראש האופוזיציה הוא היה קורע את ראש הממשלה. אחרי חמישה ימים בהם ראש הממשלה לא מופיע בפומבי בשום מקום, אפילו לא בפייסבוק. הוא מייצר מסיבת עיתונאים ב-16:00 ומספר שחתם על הסכם בינלאומי עם האו"ם בו מעורבות מדינות רבות באירופה ומשנה מדיניות מהקצה אל הקצה". 
"עד כה הוא קרא להם מסתננים, מירי רגב קראה להם סרטן ולפתע הם הפכו למהגרים שצריכים עזרה להיקלט. בסיום מסיבת העיתונאים מגלים השרים ששמעו על ההסכם הזה לראשונה בתקשורת ללא עבודת מטה כמו במדינות שאנחנו לא רוצים להזכיר אותם. השרים החלו להסתער עליו, כולל אלו שמאוד אוהבים אותו. ביניהם מירי רגב, נפתלי בנט, שמעון ריקלין ועוד המציפים את הטוויטר בטוקבקים". 
"אנחנו חשבנו שראש הממשלה יקום בבוקר, יכנס את הממשלה, יסביר לשרים ויופיע בממשלה. הוא יודע להופיע, הוא יודע לשכנע, הוא יודע לסחוף קהל ולהתמודד. הוא ראש הממשלה משנת 2009 ותיכף הופך להיות ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן בתולדות ישראל אך בשעה 22:45, כשרוב האזרחים הולכים לישון הוא מתהפך כמו חביתה ומודיע שמבטל את ההכרזה". 

 

 "למה? בגלל טוקבקים ותגובות שכתבו לו. תגיד, אתה טוקבקיסט? אתה ראש ממשלה? ככה אתה מתהפך? ככה מנהלים מדינה? מה יקרה כשתהיה מלחמה ויצטרכו לקבל החלטות גדולות. ביבי, הראית לכולנו אתמול שאתה לא כשיר לנהל את המדינה".

עריכה: איתמר זיגלמן