רצח נוסף במשפחה: אישה בת 63 נדקרה למוות הערב (שלישי) בבית ברחוב שאול המלך בכפר סבא. האירוע החל לאחר ששכנים שמעו צעקות מבית האישה, והזמינו משטרה. שוטרים שהגיעו למקום פרצו אל הבית, ושם מצאו את הקורבן כשהיא דקורה בפלג גופה העליון, ולאחר טיפול רפואי היא פונתה לבית החולים מאיר בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בנה של הקורבן, החשוד במעשה נלכד על ידי המשטרה לאחר מצוד של המשטרה.



חובש רפואת חירום במד"א סאמר מנסור סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה שזועקת לעזרה בדירה בכפר סבא. כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה ואיפשרו לנו להיכנס. האישה שכבה על הריצפה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת ממספר פצעי דקירה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והיא פונתה במצב קשה מאוד לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א".





רק בשבוע שעבר נרצחה אליזבת קרדונה, אזרחית קולומביה ברחוב סלמה בתל אביב על ידי בן זוגה ממוצא ארגנטיני. בתה, ולנטינה סיפרה כי היא חששה ממקרה שכזה, וסיפרה כי החשוד "כל הזמן אמר לה 'אני ארצח אותך', היה משוגע. היא עזבה אותו והוא היה אובססיבי. עקב אחריה, הרביץ לה. היא פחדה ממנו", סיפרה.

עוד אמרה ולנטינה כי "כמה ימים לפני הרצח התקשר אליה ואמר לה שהיא תשלם על הכל. הוא חיכה שאלך כי ידע שאם אהיה שם אני לא אאפשר לזה לקרות". ולנטינה סיפרה כי התגייסה רק יום לפני שאמה נרצחה. היא רצתה לראות אותי על מדים. לא רציתי להתגייס ואמרתי לכולם 'לא רוצה לחזור לבית ריק. לא רוצה לחזור ולדעת שאין לי אמא'".