סרטון האלימות בין אורחי המלון למציל ב"רויאל ריזורט" באילת, הפך לוויראלי והגיע אפילו עד כדי חקירה של משטרת אילת. לאחר בירור שנערך התברר כי הסיבה לאלימות הקשה הייתה שהמציל כינה את בת המשפחה 'שמנה' ודרש ממנה להתפנות מהג'קוזי. מדריכת ההורים, מיכל דליות, התייחסה למקרה בראיון ב-103FM ואמרה: "זה נורא קשה לשמוע שאדם זר משפיל את הבת שלך בפומבי וקורא לה 'שמנה' ולכן אני יכולה להבין מה עבר לאמא הזו בראש כשתקפה את המציל באלימות.



"ישנם מצבים בחיים בהם לנפש של האדם לא מאפשרת לעצור לחשוב. ברור לי שכמיכל דליות לא הייתי עושה דבר וכי כולנו מחנכים את ילדינו שאסור להרביץ ולהכות אך ישנם מצבים בהם אדם מאבד את העשתונות בבית המשפט ישנם שיכנו זאת כי  'אי שפיות זמנית'". דליות הוסיפה: "ישנם טיפוסים שלא יאבדו את העשתונות ויתנהגו כמו האמא הזו, אבל זה עניין של שליטה עצמית. אני מיכל דליות ואני טיפוס מאופק. למרות זאת מבחינה רגשית אני יכולה להבין את האמא ואת מה שעבר עליה".






"מדובר באדם שפגע בציפור הנפש של הילדה שלה והיא התפוצצה לאחר שהייתה עדה לכך. לדעתי הילדה הזו תזכה עתה לנחמה ותהפוך לגיבורה וכוכבת. כל השמנים והשמנות יצאו להגנתה ואני מקווה שמהעז יצא מתוק". בפתיחת הראיון טענה מיכל דליות שאם הייתה האמא של הילדה והיה לה אקדח, הייתה יורה במציל מבלי לחשוב פעמיים", אך הסתייגה מדבריה והסבירה מדוע שמדובר בהיגד בלבד וכי היא מגלה הבנה כלפי התנהגות הלא ראויה של האמא בסרטון".

עריכה: איתמר זיגלמן