בתום מרדף שנמשך רבע שעה ברחובות חדרה, עצרו היום (רביעי) בלשי ימ"ר חוף את אמיל אליהו, תושב אור עקיבא, אותו חיפשו מאז יום ראשון בבוקר, החשוד בחטיפת בנו, זאת בניגוד להחלטת בית משפט. בתוך הרכב נמצא גם אליאור, בנו בן ה-8, שהוחזר לאמו, תושבת גבעת אולגה. מחר יובא האב לבית משפט השלום בחיפה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. 

ביום חמישי שעבר קיבל ביהמ"ש לענייני משפחה החלטה לפיה הבן ישהה במחיצת אמו. על פי החשד, מיד לאחר ההחלטה, נטל האב את בנו ומאז נעלמו עקבות שניהם. ביום ראשון הגיעה האם לתחנת המשטרה בחדרה והתלוננה כי בנה נחטף בניגוד לפסיקת ביהמ"ש, ככל הנראה ע"י אביו. בעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה שעברה לטיפול ימ"ר חוף. 
כבר אתמול נעצר אחיו של האב בחשד לסיוע ושיבוש מהלכי חקירה. היום איתרו הבלשים את רכבו של האב, וכשסימנו לו לעצור הוא פתח בנסיעה מטורפת והחל להימלט מהם. במשך כרבע שעה התנהל מרדף בין הבלשים לאב, כאשר האב חוצה רחובות בחדרה, עולה על כביש 2 וחוזר לתוך העיר. אז מצליחים הבלשים לעצור אותו ולאתר בתוך הרכב את הילד שהוחזר לחזקת אמו.

 האב נעצר וזמן קצר לאחר מכן נעצרו גם שניים מחבריו בחשד שסייעו לו במהלך הימים האחרונים. במשטרה מתכוונים לגבות עדות מהבן, באמצעות חוקרת ילדים.