ניסיון להתאבדות כפולה או רצח וניסיון התאבדות שכשל? זו השאלה שמעסיקה את חוקרי מחוז חוף במשטרה בעקבות מותה היום (שבת) של אישה בשנות ה - 60 לחייה ופציעתו במצב אנוש של בעלה בן ה - 69. השניים נמצאו בדירתם בקרית מוצקין כשעל גופם סימני דקירה וההערכה היא כי הרקע לאירוע קשור למצבם הרפואי של השניים.
 
בשלב זה מעריכים במשטרה כי מדובר בניסיון התאבדות כפול אולם לא נפסלת אפשרות שמדובר ברצח וניסיון התאבדות שכשל/
 
פרמדיק מד"א שלמה בן עמי, שהגיע לזירת האירוע, סיפר: "כשהגענו לדירה, ראינו גבר ואישה שוכבים כשהם סובלים מפציעות מדממות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשניהם, האישה הייתה ללא סימני חיים - ובתוך זמן קצר נקבע מותה. הגבר, שהיה בהכרה מעורפלת, הורדם והונשם ופונה תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה".

שכנים של בני הזוג לא ידעו לספר יותר מדי על הזוג. "מדובר באנשים שקטים. לא שמענו כלום ולא ידענו כלום. עד שהגיעו אמבולנסים. בהתחלה אמרו שהם נחנקו אבל אחרי זה הבנו שזה לא בדיוק זה", אמר אחד השכנים.
 
מבית החולים רמב"ם נמסר כי הפצוע הוכנס לחדר הניתוחים. ד"ר האני באחוס, ראש מערך הטראומה ברמב"ם, אמר: "הפצוע הגיע עם דקירת סכין בתוך בית החזה. הוא הועבר לחדר ניתוח. בחדר ניתוח נותח גם בבטן. עצרנו את הדימומים. הוא הועבר לטיפול נמרץ כללי, מורדם ומונשם, מצבו קשה אך יציב".