טרגדיה בצפון: מוחמד שועלה בן ה-4, מהכפר ערערה שבוואדי ערה, נמצא היום (שבת) ללא רוח חיים לאחר שנשכח ברכב באום אל פחם. הילד אותר בחלוף מספר שעות של שהייה ברכב, לאחר שאביו סיים את עבודתו באום אל פחם ומצא אותו כשהוא ללא רוח חיים. גורמי רפואה מסרו, כי הוא היה במצב אנוש ופונה אל המרכז הרפואי באום אל פחם ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

המשטרה הודיעה בתחילה כי משפחה מערערה דיווחה על היעדרות הילד, וכי חיפושים החלו באזור מגוריו. הם יצרו קשר עם אביו של הילד וניידת הגיעה אל מקום עבודתו, וכאשר דלת הרכב נפתחה, מצאו את הילד כשהוא במצב אנוש. כאמור, מותו נקבע לאחר זמן קצר.
מדובר במקרה השני של מוות של ילד כתוצאה משכחה ברכב בשנת 2018. מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה כי בין השנים 2008-2018 אירעו 648 מקרים של השארת ילדים לבד ברכב או של הילכדות/נעילה ברכב. 29 מן המקרים הללו הסתיימו במות הילד (כולל המקרה הנוכחי). 
בשנת 2017 אירע מקרה תמותה יחיד עקב השארת ילדים לבד ברכב, ו- 2 מקרי תמותה עקב הילכדות ברכב. קבוצת הגיל הבולטת היא של תינוקות ופעוטות בני 0-3 (כ- 76% מכלל המעורבים בהיפגעות), כאשר פעוטות עד גיל שנתיים מהווים כ- 44% מכלל המקרים המעורבים.

אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "שכחה ברכב זאת טרגדיה נוראית וחשוב מאוד לזכור כי האירוע הזה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו בעיקר בעת שינוי שגרה, וכן עקב עייפות ולחץ אז אנו עוברים לעשות פעולות באוטומט. אנו קוראים לציבור ההורים, בייחוד עכשיו עם עליית הטמפרטורות, להבין כי חייבים לנקוט אמצעי בטיחות על מנת למנוע את המקרה הבא.