תאונה קטלנית אירעה הבוקר (שישי) בצומת מורשה הסמוכה לרמת השרון. מותו של גבר כבן 30 נקבע במקום ועוד שישה פצועים פונו לבתי החולים. לבית החולים תל השומר פונו פצוע קשה כבן 20 עם חבלת ראש ופצוע בינוני כבן 25 עם חבלות בראש ובגפיים. לבית החולים בילינסון פונה פצוע בינוני נוסף כבן 18 עם חבלת ראש ושני פצועים קל. פצוע קל נוסף כבן 14 פונה לבית חולים שניידר.


זירת התאונה בצומת מורשה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שבו נסעו 7 נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 5, מעבר לגדר ההפרדה. במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. 3 פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם 3 פצועים קל שהתהלכו במקום".



ברביעי בלילה נהרג השוטר רס"ר רוברט (רובי) חזק, שוטר סיור בן 29 ממשטרת יפו ותושב חולון, בתאונת דרכים שאירעה בצומת הולץ בתל אביב. חזק רכב על אופנועו הפרטי בסיום משמרת ובדרכו חזרה לביתו. במהלך נסיעתו בכביש 20 סמוך לצומת אירעה התאונה שבה היה מעורב גם רכב פרטי עם נגרר ונסיבותיה עדיין נבדקות.



במוצאי שבת האחרונה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בין רכבת לרכב פרטי ברמלה, מג'ד אבו אל-כף ועמיד אל עביד. באירוע המדובר נפצע גם גבר בן 30 באורח קשה, ורגליו נקטעו, בעוד שאדם אחר נפצע באורח קל. כתוצאה מפגיעת הרכבת, הרכב נחצה לשניים וחציו השני נגרר כחצי קילומטר.