הקטל בדרכים: הרוג ותשעה פצועים בתאונה חזיתית שהתרחשה היום (שבת) בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 206 סמוך לצומת רותם. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג, גבר כבן 22 שנלכד ברכבו, והעניקו טיפול לשבעה פצועים קל מנוסעי האוטובוס. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.


תאונת הדרכים החזיתית בצומת רותם בדרום

פאראמדיק מד"א אביאל יפרח  סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב הפרטי, צעיר כבן 25 נלכד כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי נכנסו לרכב מדלת תא המטען על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו. 7 מנוסעי האוטובוס שסטה לשולי הכביש התהלכו במקום, נבדקו בשטח ע"י צוותי מד"א ופונו לבי"ח סורוקה כשמצבם קל."



אתמול גבר נהרג בתאונה קטלנית בצומת מורשה הסמוכה לרמת השרון. מותו של גבר כבן 30 נקבע במקום ועוד שישה פצועים פונו לבתי החולים. לבית החולים תל השומר פונו פצוע קשה כבן 20 עם חבלת ראש ופצוע בינוני כבן 25 עם חבלות בראש ובגפיים. לבית החולים בילינסון פונה פצוע בינוני נוסף כבן 18 עם חבלת ראש ושני פצועים קל. פצוע קל נוסף כבן 14 פונה לבית חולים שניידר.



ברביעי בלילה נהרג השוטר רס"ר רוברט (רובי) חזק, שוטר סיור בן 29 ממשטרת יפו ותושב חולון, בתאונת דרכים שאירעה בצומת הולץ בתל אביב. חזק רכב על אופנועו הפרטי בסיום משמרת ובדרכו חזרה לביתו. במהלך נסיעתו בכביש 20 סמוך לצומת אירעה התאונה שבה היה מעורב גם רכב פרטי עם נגרר ונסיבותיה עדיין נבדקות.