אישה בת 70 טבעה היום (ראשון) למוות בשפך הירקון בתל אביב, דרומית לתחנת הכוח רידינג. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה. 



חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, רונן סאנאנס, סיפר: "סמוך לגשר הולכי הרגל, חברתי לצוות משטרה שמשה את האישה מהירקון לגדה, כשהיא מחוסרת הכרה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי. יחד עם צוותים נוספים של מד"א ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".



לפני כשבועיים בלבד טבע למוות פעוט בן חודש בג'קוזי באשדוד. במהלך חקירה שנפתחה על ידי המשטרה בנושא, הוחלט לעצור את הוריו, החשודים בהריגתו. 



השופטים דחו את עתירת המשפחה לאסור את נתיחת הגופה מטעמי דת, וכתבו בהחלטה כי "נוכח החומר שהתקבל, אין לשלול בשלב זה סיבת מוות נוספת על הסיבה שעלתה מגרסת ההורים, ואין מדובר רק בשאלות שעניינן אופי הטביעה".



השופטים ציינו כי החלטתם נבעה, בין היתר, משום כי נמסר להם שהנתיחה תבוצע במתכונת הדרגתית על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בכבוד המת. בהתאם להסכמת המדינה, תתאפשר נוכחות של רופא מטעם המשפחה במעמד הנתיחה. אשר על כן, תימסר לבאי כוח העותרים, בהקדם האפשרי, הודעה באשר למועד המיועד לביצוע הנתיחה.