אביה של הזמרת עדי ביטי, רונן ביטי, שוחרר היום (ראשון) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר יותר מחודש. בית המשפט המחוזי לוד קבע כי מדובר בנאשם נעדר עבר פלילי ובחלופת מעצר ראויה, הכוללת מעצר בית מלא, ערבויות, עיכוב יציאה מן הארץ, הרחקה מכל מקום שבו שוהות קטינות ואיסור שימוש באינטרנט לרבות בטלפון נייד, כמו גם איסור כניסה של קטינים שאינם בני משפחה למעצר הבית. "אמנם מדובר במעשים חמורים הכוללים ניצול של קטינות, ויחד עם זאת הנאשם לא נפגש ולא ניסה להיפגש עמן". לביטי מונו מפקחים למעצר הבית.



לפני כשבועיים וחצי הוגש נגד ביטי כתב אישום בגין עבירות של מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 ואיומים והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.    


על פי עובדות כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד נטלי חגי, בשנת 2014 הקים הנאשם קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה" שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו, שהינה כוכבת ילדים. במהלך השנים 2017-2018 נהג הנאשם לשוחח, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני, עם תשע קטינות מקבוצת "ביטי אימפריה". 

הנאשם פנה לקטינות בצ'אט הפרטי ולשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקצייה "בטוחה" בה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן. הנאשם נהג לנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות, ובין היתר נהג לשאול אותן האם קיימו יחסי מין, ביקש מחלקן הודעה קולית בה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו, הציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים ועוד. הנאשם אף ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים.

בהמשך לכך פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטסאפ שבה חשפו בפני אשתו של הנאשם את מעשיו, והנאשם שלח הודעה קולית בקבוצה בה איים על שתיים מהקטינות.