חשד לרצח בתל אביב: גופתה של צעירה בת 30 נמצאה היום (רביעי) בדירה ברחוב רבנו ירוחם בתל אביב, כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לשירה ניסו להעניק לה טיפול רפואי וביצעו בה מאמצי החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. במשטרה פתחו בחקירת האירוע, ובשלב זה לא ברור הרקע וכל כיווני החקירה נבדקים.


פרמדיקית מד"א יערית אורן, שהייתה בזירת האירוע, סיפרה: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 30 שוכבת מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".



האירוע מצטרף למקרה דומה בדרום תל אביב, שאירע רק לפני שלושה שבועות. אז, על פי החשד, נרצחה אליזבת קרדונה על ידי בן זוגה בדקירות סכין ברחוב סלמה בתל אביב. יום אחרי הרצח, סיפרה בתה ולנטינה על החשוד:  "הוא כל הזמן אמר לה 'אני ארצח אותך', היה משוגע. היא עזבה אותו והוא היה אובססיבי. עקב אחריה, הרביץ לה. היא פחדה ממנו".

עוד אמרה ולנטינה כי "כמה ימים לפני הרצח התקשר אליה ואמר לה שהיא תשלם על הכל. הוא חיכה שאלך כי ידע שאם אהיה שם אני לא אאפשר לזה לקרות". ולנטינה סיפרה כי התגייסה רק יום לפני שאמה נרצחה. היא רצתה לראות אותי על מדים. לא רציתי להתגייס ואמרתי לכולם 'לא רוצה לחזור לבית ריק. לא רוצה לחזור ולדעת שאין לי אמא'".