מסתמן כי נמצא פתרון לגבי עתידו של ניצב רוני ריטמן מפקד יחידת להב 433 לשעבר. לפני כשבוע וחצי הוא קיים שיחה אישית עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, במהלכה יושבו ההדורים בין השניים. נראה כי בעקבות השיחה, הקצין ישובץ לתפקיד בכיר, כפי שביקש עם פרישתו מלהב 433, במסגרת עתירה שהגישה הקצינה שהחשידה אותו בהטרדות מיניות, באמצעות עורך הדין חי בר-אל.



לפני כשלושה חודשים, נחשף במעריב החיכוך בין השר ארדן לבין מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, סביב שיבוצו החדש של ניצב ריטמן. בעוד המפכ"ל קיים לו "טקס" לסיום תפקידו ביחידה, במהלכו "נזף בו תחת ליטוף", ארדן עמד על כך שריטמן, בניגוד לבקשתו במכתב, שבו לכאורה סיכם את תקופת שירותו ביחידת העילית, לא יקבל תפקיד בכיר אחר בתקופה הקרובה. כך למעשה ארדן פסל אפשרות של מינוי לתפקיד כמו מפקד של אחד המחוזות.



הפרסום במעריב



לאחרונה בוצע במשטרה סבב מינויים ממנו נעדר שמו של ניצב ריטמן. מסיבה זו, עם סיום תפקידו ביחידה ב-31 במרץ, וכניסת מחליפו ניצב יגאל בן שלום, מפקד היחב"ל לשעבר, לתפקיד, ריטמן ושוהה לכאורה בחופשה מאולצת. עתה לאור השיחה עם השר נדמה כי בסבב הקרוב, הוא ישובץ בתפקיד בכיר ככל שזה יתפנה.



בסביבתו של ריטמן אישרו את הפרטים ואת קיום הפגישה עם השר, וציינו כי "הפגישה התנהלה ברוח טובה והשניים יישרו את ההדורים ביניהם וככל הנראה צפוי והוא יקבל תפקיד הולם".



השר ארדן סירב להתייחס לפרטים.