כתב אישום הוגש הבוקר (שני) בירושלים בעקבות מסכת של אלימות מינית ופיזית שביצעו זוג הורים לעשרה מהעיר, ובנם בשלוש מבנות המשפחה. על פי כתב האישום, ההורים נהגו באלימות פיזית ומילולית קשה כלפי ילדיהם, בין היתר נהגו להכותם, לזרוק חפצים, לקלל ולנעול אותם בחדריהם או מחוץ לבית למשך זמן רב.



ההורים מואשמים שנהגו להכות את הילדים לצרכי משמעת וענישה במקרים בהם התלבשו באופן לא צנוע או לא קמו לתפילה, וכן נקטו בעונשים שונים כדי להשפיל את הילדים, בין היתר על ידי הפשטתם מבגדיהם בעת שהיכו אותם, נעילתם מחוץ לבית והכאתם ברחוב.



בית המשפט המחוזי בירושלים, צילום: אתר הרשות השופטת
בית המשפט המחוזי בירושלים, צילום: אתר הרשות השופטת



לאורך השנים אירעו מקרים רבים של התפרצויות זעם כלפי הילדים, בין היתר, ניסו ההורים לקרוע את חולצתה של ביתם ולהוריד את חזייתה במהלך הוויכוחים לשם ביזויה המיני, גזרו בגדים שלה, שהיו לא צנועים בעיניהם, והיכו אותה בפטיש על ידה בשל לבוש לא צנוע.



במעשיהם אלה ביצעו הנאשמים מעשי התעללות גופנית ונפשית בקטינים עליהם היו אחראים וכן מעשים לשם ביזוי מיני בקטינה שלא בהסכמתה. עוד עולה מכתב האישום כי האב נהג לבצע מעשים מגונים בבנותיו. נאשם שלישי, שהינו בנם של הנאשמים, מואשם בביצוע עבירות מין כלפי שתיים מאחיותיו הקטינות לצורך גירוי וסיפוק מיני.