"פרשת המעונות בה אשת ראש הממשלה חשודה במעילה של עשרות אלפי שקלים, לאחר שהזמינה ארוחות שף למרות שהיה לה מי שיבשל לה בביתה - קרובה לסיום", כך סיפר היום (חמישי) כתב חדשות עשר, אביעד גליקמן בראיון ל-103FM, בהתייחסו לפרסום שלו מאמש על כך שפרקליטות מחוז ירושלים אישרה להעמיד את שרה נתניהו לדין, לאחר השלמות החקירה והשימוע שנעשה לה. עוד פרסם כי היועץ המשפטי לממשלה יצטרך להחליט בעניינה בקרוב. "באופן חריג, פרקליטיה של שרה נתניהו מבקשים פגישה נוספת עם היועץ המשפטי לממשלה והוא נענה לכך", הוסיף.





"כתב האישום יתבסס על קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות", המשיך, "מתלבטים כעת אם להגיש את התיק לבין הדין המחוזי או לשלום, אני מעריך שהתיק יוגש דווקא למחוזי. במידה והיא תורשע צריך לזכור שזאת עבירה ראשונה ועם כל הכבוד לזה שמדובר במאות אלפי שקלים, זה לא שיא השחיתות שאנחנו מכירים. לכן כלא לא יהיה פה גם במידה והיא תורשע".



"המטרה בעצם היא להראות לציבור שאין איש שחסין מפני החוק", הבהיר גליקמן, "היועמ"ש והפרקליטות סבורים שאשת ראש ממשלה רימתה את המדינה. כלומר, למרות שידעה על הנוהל וידעה שאסור לה לעשות את הדברים האלה היא בכל זאת, לדבריהם, מצפצפת על החוק".



עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן