גופה אותרה הבוקר (שישי) סמוך ליישוב עין תמר שבערבה, זאת לאחר דיווח על משאית שהתהפכה באזור. עם זאת, בהמשך התברר כי לא מדובר בנהג הרכב הכבד שנעדר מאז שעות הלילה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית להמשך זיהוי, בעוד שהחיפושים אחר נהג המשאית נמשכים. 



שוטרי ולוחמי ממשטרת ישראל ביחד עם מתנדבי יחידות החילוץ עסקו אתמול במקביל לחילוצים בנחל צפית שבערבה, במספר חילוצים של נהגים שנסחפו עם רכבם בכבישי הדרום.



במהלך החיפושים שנערכו בסמוך למשאית ההפוכה, נמצאה הגופה, שאינה של נהג המשאית שהתהפך כאמור. לנוכח העובדה שמדובר באזור ממוקש לצד הגשמים העזים שירדו בלילה, הוחלט שהחיפושים אחריו יחלו היום עם אור ראשון על ידי שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ ביחד עם יחידת יעל של הצבא.



אזור החיפושים בדרום. צילום: דוברות המשטרה
אזור החיפושים בדרום. צילום: דוברות המשטרה



מהמשטרה נמסר כי "אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות המשטרה ולא להגיע לאזור ים המלח והערבה, מאחר והיום צפוי מזג אוויר סוער והזרימה באזורים אלה עזה ומסוכנת".



בתוך כך, בשעות הבוקר נחסמו בדרום מספר כבישים, בהם כביש 90,  שהתנועה בו נחסמה בין צומת עין בוקק לעין גדי בשני הכיוונים; כביש 40, שנסגר לתנועה בין מצפה רמון לצומת ציחור בשני הכיוונים בשל זרימת נחל פארן וכביש 25, שנסגר לתנועה מצומת דימונה לערבה, למעט משאיות ועובדי ים המלח.