עיתונאי "החדשות" ושדרן 103FM גיא פלג, התייחס היום (ראשון) בשיחות עם מאזינים לתקרית שהתרחשה ביום שישי האחרון בתוכנית אולפן שישי, בו לאחר שמתח פלג ביקורות נוקבת על תפקוד המשטרה והעומד בראשה, המפכ"ל רוני אלשיך, מיהר המנחה דני קושמרו להשתיק אותו. מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של פלג ב־103fm תקף בעקבות כך את מהדורת 'החדשות', שפלג נמנה בין כתביה הבכירים.



אחרי שפתח בביקורת על פרשן החברה, אמנון אברמוביץ', שעליו הגן פלג, טען המאזין כי חש שביום שישי השתיקו את פלג. "התוכנית היא לא תוכנית אישית של גיא פלג. יש לה קצב, תכנון זמן וחברים בפאנל", אמר פלג.



פלג הוסיף :"את הביקורת שלי על המפכ"ל כבר מתחתי באופן החריף ביותר שיש. אל תדאג, איש לא סותם לי את הפה. האמן לי, תנוח דעתך, מעמדי איתן ב'החדשות'".


פלג התייחס באולפן שישי למעצר של ראש מכינת בני ציון, ושל מדריך בה, וטען כי לא הייתה עילת מעצר: "תראה דני זה מעצר מרושל לא פחות, לא מחויב וממניעים פסולים. זה ממניעים של לרצות את ההמון ואת התקשורת. אני שומע את התדרוכים של המשטרה והיו סתירות בחקירות של השניים. זה בסדר שלאנשים יש נקודת מבט אחרת על האירועים, זו לא עילה לעצור אותם". 
תלמידי מכינת בני ציון. צילום: אבשלום ששוני
תלמידי מכינת בני ציון. צילום: אבשלום ששוני
לדבריו, "עוצרים בישראל למיטב הבנתי כאשר יש חשד לשלום הציבור, או כאשר יש חשד לשיבוש חקירה. אני לא אומר שצריך לשחרר אותם, אבל אפשר היה להסתפק אולי במעצר בית. רצו לעשות להם תרגילי חקירה, ברור שלא ישלחו להם מדובבים לתא".