היום (ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות חידשו שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל בסיוע הצבא, לוחמי אש, מד"א ועובדי המועצה המקומית תמר את החיפושים אחר נהג המשאית איימן ג'אבר בן ה-47, שנעדר מאז יום חמישי בלילה. החיפושים התמקדו באזור נאות הכיכר והסביבה. "אנו פועלים בכלל האמצעים העומדים לרשותנו לרבות רחפנים, סיורים אוויריים סירות הצלה ועוד לאיתור הנעדר", נמסר מהמשטרה.
 
גורם המעורב בחיפושים אמר בשיחה ל"מעריב" כי מתחזקת ההשערה שהנהג, תושב העיר טייבה שבשרון, נסחף לתוך גבול ירדן ואף נטמן מתחת לסחף של בוץ. "עם כל הצער והכאב של המשפחה, אנחנו מחפשים גופה", אמר המקור. "בשלב מסוים, יש צורך אולי להשתמש בכלבי גישוש כדי לאתר אותו מעבר לגבול, בתיאום עם הרשויות ברבת עמון".
 
כזכור, אתמול נחשפה ב"מעריב" העובדה שכוחות החילוץ נכנסו לעומק של חצי ק"מ בחיפוש אחר הנהג, לאחר שקיבלו אישור מהרשויות בירדן.

מאז יום חמישי בלילה עת התקבלה ההודעה במוקד 100 של המשטרה, אודות התהפכות של משאית סמוך לנחל צין החלו כוחות של משטרה בחיפושים אחר הנעדר.

מאמצי החיפוש אחר נהג המשאית איימן ג'אבר. צילום: "צוות א-נאחווה" רהט

 
סמוך לשעה 18:00 בערב הופסקו החיפושים עקב תנאי מזג האוויר הקשים ששררו באיזור והעובדה שמדובר באזור רווי מוקשים. המשטרה נעזרה ביחידת ההנדסה של צה"ל בחיפושים אחר הנעדר. במקביל, לצד החיפושים שמבוצעים על ידי מתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל , מבוצעות תצפיות בתוואי הנחל והמאגר ומופעלים רחפנים על ידי שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל.
 
קציני המשטרה הודיעו למשפחתו של הנהג כי הם יחדשו ביום שני בבוקר את החיפושים אחריו, וכי עד לשעות הערב נעשו מאמצים כבירים על מנת לאתרו - אך ללא הצלחה.